Vilken är er favorit i Aladdin asken?
Som rubriken lyder vilken är eran favorit i Aladdin asken?
Om ni har fler får ni gärna skriva det.
Ni får gärna också skriva vilken ni tycker är äkligast.
Som rubriken lyder vilken är eran favorit i Aladdin asken?
Om ni har fler får ni gärna skriva det.
Ni får gärna också skriva vilken ni tycker är äkligast.
Jag gillar körsbäret i körsbärslikören, jag äter inte mörk choklad^^
Mjuk Toffee är godast.
Gillar minst pärlnougat.
Gräddnougaten var en favorit läääänge, gillar den där med en soluppgång på med men minns inte nu vad de var för en. E där inte en med apelsin också? (har ingen ask hemma nu).
Den med körsbäret i. Brukar iofs köpa en box med bara såna i till jul.
Trillingnöt. Och den med mandelmassa
Ur en Aladdin så körsbär i likör! åh den tar jag först efter den alla med spritfyllning inkl romrussin
Choklad med sprit- eller mintfyllning gillar jag allra bäst. De praliner med nötter eller nougat går bort.
Men allra helst väljer jag mörk bra choklad
Jag saknar ägglikören, det var den enda som var ätbar - och den var inte heller jättegod.
Till ts: Snälla, ändra ditt nick Superblondinen. Jag undrar varje gång jag ser ditt nick om blondinen super?
Jag skulle kunna äta flera stycken av den där standarden mjuk toffee, men den jag längtar efter varje gång - och den jag röstade på - är höstnougat!
Nu trillingnöt. Men det var fint på den tiden det fanns fransk nougat!
Nu ingen, förr fransk nougat.
Cocoskolan, såklart! Nougat är vidrigt, och jag tål dessutom inte nötter så himla bra.
Trillingnöt är bäst, körsbär sämst. Så har det alltid varit
Kan inte annat än hålla med.. :)
Trillingnöt här med! Och alla med med äcklig fyllning (körsbär framförallt) går fetbort!
Trillingnöt.
Är det gräddnougaten som har något slott eller ljusstakar eller vad det är på sig? Den är iaf godast
Kan inte rösta, alla är lika goda! Tycker faktiskt mest om ägglikören men den finns ju inte mer... körsbäret är värst, har inget emot körsbär sådär annars, gillar smaken och så, men jag hatar konsistensen av det där igenskrynklade lilla bäret
cocos-kolan.................nougat är äckligt!!!
Har två - körsbär i likör och romrussin.
Den enda ljusa som är öht ätbar är gräddnougat...