• Smilla08

    Augustibebisar 2012

    Välkommen! :)

    Fick ett oväntat men vackert besked i fredags.
    Tre ska bli fyra och längtan är redan oändlig!

          

  • Svar på tråden Augustibebisar 2012
  • Spionen

    Jag har visserligen inget plus (än, hoppas jag) men då många från våran decembertråd går hit så vill jag favorita så jag kan följa er :)

  • Smilla08
    Spionen skrev 2011-12-12 11:58:58 följande:
    Jag har visserligen inget plus (än, hoppas jag) men då många från våran decembertråd går hit så vill jag favorita så jag kan följa er :)

    Det tycker jag du ska göra, men helst ser jag att du hamnar i denna grupp permanent!

    När har du bim? 
  • Spionen

    18:e, så 6 dagar kvar! Vet inte om jag vågar testa innan heller... Jag och killen har planerat att vara redo med typ 5 olika tester från och med söndag och bara testa järnet :P

  • AndersLinda

    Fick vårat efterlängtade plus igår! 3 ska bli 4=)

  • FruuMee

    Nu hittade jag hit Glad
    Ringde till mvc idag och fick en tid för inskrivning i mellandagarna! Har ni fattat att ni är gravida? Jag tror jag börjar smälta det så smått nu Solig

    När tänker ni berätta för era nära och kära? Vi funderar på att göra det på julafton.. men jag vill så gärna berätta nuuuuu!


    Spionen skrev 2011-12-12 11:58:58 följande:
    Jag har visserligen inget plus (än, hoppas jag) men då många från våran decembertråd går hit så vill jag favorita så jag kan följa er :)
    Klart ditt plus kommer nu till den 18:e! Då bestämmer vi det Solig haha. Bara kul om du hänger på här så länge med och skriver, vi kan behöva en "spion" Glad
    AndersLinda skrev 2011-12-12 15:19:05 följande:
    Fick vårat efterlängtade plus igår! 3 ska bli 4=)
    Grattis!! Va roligt! Har ni försökt länge eller hade ni turen att det gick fort?Glad

       

         
  • Natzon

    Hej!!

    Jag hoppar in här då!

    Har sån migrän idag och ska snart gå hem, kneping när man inte får ta någon migrän medicin.


    FruuMee skrev 2011-12-12 15:46:05 följande:
    Nu hittade jag hit Glad
    Ringde till mvc idag och fick en tid för inskrivning i mellandagarna! Har ni fattat att ni är gravida? Jag tror jag börjar smälta det så smått nu Solig

    När tänker ni berätta för era nära och kära? Vi funderar på att göra det på julafton.. men jag vill så gärna berätta nuuuuu!Klart ditt plus kommer nu till den 18:e! Då bestämmer vi det Solig haha. Bara kul om du hänger på här så länge med och skriver, vi kan behöva en "spion" Glad
    AndersLinda skrev 2011-12-12 15:19:05 följande:
    Fick vårat efterlängtade plus igår! 3 ska bli 4=)
    Grattis!! Va roligt! Har ni försökt länge eller hade ni turen att det gick fort?Glad

       

         
    Jag har berättat för min lillebror och hans sambo, vi ses väldigt ofta och eftersom jag redan spytt ett par ggr så är det lika bra att de vet. Ska berätta för mamma o pappa i helgen tror jag. Det är skönt att de vet om det ifall något skulle hända. sen har jag svårt att hålla hemligheter från mamma iallafall
  • Lillhjärta

    Heej tjejer, nu hitta jag oxå hit! Fick ju mitt + i fredags. Jag har väääldigt svårt att förstå att jag är gravid, känns overkligt, fast samtidigt känner jag mig väldigt gravid, svullen på magen, TRÖTT, hungrig fast samtidigt illamående, lätt irriterad både på sambon och hundarna här hemma! Men mer tid på dygnet flyger jag på små rosa moln av lycka, dock finns ju en liten del av oro oxå om nått skulle hända. Min 3 åring (som snart är 4) frågade mig igår om hon kunde få en riktig lillebror i julklapp, hon har tjatat om en lillebror i ca 1 år nu. Man blir så sugen på o berätta för henne , men det är ju tok förtidigt, vill spola fram tiden lite! :) Har berättat för familj o vänner (dom närmaste som vi umgås med, så inte alla än!) att vi väntar en liten, ser ingen anledning att vara tyst om det till dom, dom skulle stötta mig oxå om nått skulle gå fel. Hur mår ni???

  • Smilla08

    Godmorgon tjejer! Nu börjar vi fylla upp tråden, härligt! :)

    Jag går in i v.5 idag men nej, jag tror faktiskt inte jag har fattat det riktigt än.
    Var så inställd på att det skulle ta tid och dessutom var jag helt säker att jag inte hade någon äl denna månad, så vi hade bara sex två gånger kring den tiden. Men, det tog sig visst ändå!

    Mina symtom är sparsamma, men illamående på kvällarna, spända bröst och ett jäkla humör.. Än så länge :)
    Brukar må jättedåligt där kring v.7-8-9-10 och med min son kräktes jag fram till v.22.

    Men, jag är glad för alla känningar! För SOM jag längtar efter detta lilla liv :)

    Vad känner ni andra? 

    Skulle vara kul om vi ändå kunde göra en slags lista. Om man har barn sedan innan, när man är beräknad, kanske ålder och lite sånt. Vad tror ni? :)             

  • Spionen
    FruuMee skrev 2011-12-12 15:46:05 följande:
    Klart ditt plus kommer nu till den 18:e! Då bestämmer vi det Solig haha. Bara kul om du hänger på här så länge med och skriver, vi kan behöva en "spion" Glad
         
    Hihi, okej, då är det bestämt! Ska testa på söndag, och det är ju så långt kvar..! Blir tokig! Kommer ha problem med att hålla mig borta från testerna i helgen... :P
Svar på tråden Augustibebisar 2012