• Jempis

    Föräldraledig i Hägersten!

    Hej,

    är hemma med min 2-månadersbebis och tycker det vore kul att träffa nya bekantskaper i samma situation.  

    Vill du promenera, fika/luncha, gå på öppna förskolan eller hitta på något kul så hör gärna av dig!

    Du får gärna bo i Hägersten eller i närheten!

     

  • Svar på tråden Föräldraledig i Hägersten!
  • EmelieNikki

    Hejsan bor i örby/Älvsjö :) när föddes din knodd? Min kom efter lång väntan låg kvar 3 dagar extra haha den 27 sep :)

  • GVA

    Jag bor i Mälarhöjden och har en liten kille på 2 månader. Skulle vara kul att ses på en promenad eller fika.

    Hör av er om ni har lust att ses. 

     

  • Jempis

    Kul med lite svar! Vad gör ni på dagarna? Jag tar gärna en promenix/ fika nån dag. Har inte så många att daghänga med och har inte kommit med i nån förälragrupp än, trots påtryckning på bvc :). Känns kul att lära känna lite nytt folk, bra läge nu när man är ledig. Berätta gärna lite om vilka ni är o vad ni gillar att göra, här eller posta mig direkt!

  • Julia 611

    några som fortfarande är promenadsugna? Jag bor i mälarhöjden och skulle gärna träffa andra mammalediga i området. är hemma med min son som är 3,5 månad nu.. :)

  • anka och uggla

    Jo, jag! Har en son på 7 veckor och bor i Liljeholmen! Kommer väl vara borta en del under semestern, men från mitten på augusti kommer jag definitivt vara promenadsugen!

  • Julia 611

    Vi är bortresta hela augusti men innan det är jag hemma om du vill fila/promenera! Går du även på BVC i liljeholmen?

  • Julia 611

    Ja hittills är vi jättenöjda. Tyvärr blev det lite konstigt med föräldrageuppen, vi är jätte få som kan vara med så det har inte blivit några barnvagnspromenader. :)

    När passar det dig?

  • anka och uggla

    Ja vår föräldragrupp är en ihopslagning av två olika sköterskors barn och föräldrar. Det verkar så konstigt eftersom detta ju är riktiga babyboom-månader. Borde vara knökfullt på BVC tycker man. Ska vi ses typ tis el ons veckan efter midsommar?

  • Julia 611

    Onsdagen ska jag på BVC för tandsköterskan med föräldrageuppen, ska du också på den då?

  • Julia 611

    11.20-12.00, hoppas på att luncha efter med några från gruppen, får se hur de är. :) vi kan säkert ta en fika efter det?

  • anka och uggla

    Såg just att läkartiden var på tisdag, men det spelar ju ingen roll. Vi kan gärna ses efter lunchen på onsdag. Var och när? Vi kanske kan inboxa våra telefonnummer, så vi kan höras om nåt händer!

Svar på tråden Föräldraledig i Hägersten!