• josefin1234

Katt korg?

Vart finns det korgar att köpa i trä gjorda för katter att sova i ?.

Katt fan snor sko kartonger och lägger sig i men han får likxom inte plats han har det gott men det behövs något i en större storlek :)  Perfekt julklapp till sötnosen

sen 
  • Svar på tråden Katt korg?
  • Texasthecat

Min är köpt på Arken Zoo, men har även sett ett par på djurmagasinet.

Go suck on a lemon or something...
  • ViTvåBlirTre

Finns kattkorgar på bla Ö&B o i djuraffärer.
    Dock e d inte säkert att han ger upp sina lådor för d, mina gjorde inte d. Fick en jättefin korg men ALLA andra lådor  va mycket mysigare tydligen! Glad

• josefin1234

okej bra tips båda två.

ViTvåBlirTre skrev 2011-12-14 00:16:39 följande:
    Finns kattkorgar på bla Ö&B o i djuraffärer.
    Dock e d inte säkert att han ger upp sina lådor för d, mina gjorde inte d. Fick en jättefin korg men ALLA andra lådor  va mycket mysigare tydligen! Glad
    Nee jag vet katter är ganska så märkliga ibland istället för att ligga i hyllor och bord tänkte ja aa men ja köper ett förbannat klätter träd för 800 kr  så kan han mysa med det men icke luktade på de en gång och tycker mest att de är i vägen
  • josefin1234
    Millan83 skrev 2011-12-14 00:23:48 följande:
    Hade massor av lådor och korgar åt våra skruttar! Nån enstaka föll dem i smaken. Allra mest poppis är kartonger av olika slag! Spelar ingen roll hur små de är, får man in en tass eller så räcker det! :-P

Bildbevis:

millarules.blogspot.com/2011/12/alsklingen-fy... 
    haha roliga bilder vilka sötnosar . kanske man ska springa ner till en sko äffär och köpa lite lådor istället i lite olika storlekar .
  • Millan83

Köp skor vetja! Så blir det till ett gott syfte och du får lite skor! haha! 

I'm a singer, not a player!
  • Cinza

Våra katter gör något så udda som att faktiskt ligga i sin kattkorg En enkel korg inköpt på IKEA.

• MeijaMaria

vilken sötnos!! jag har flera korgar till mina två katter, den ena sover i en av korgarna( i den minsta korgen av alla)  men trots det ska det rotas överallt, de öppnar alla lådor de kommer åt så bara för att du skaffar en korg tror jag inte att dina lådor får vara ifred. Sen så ska korgen helst inte vara för stor utan alldeles i storlek med katten, de verkar gilla sova trångt i sina korgar av nån anledning. 

Svar på tråden Katt korg?