MeijaMaria skrev 2011-12-14 11:30:27 följande:
här är en av mina sibbar, ca 5 månader gammal på den här bilden. Som ni ser är små kartonger poppis

Herre gud va gooding.
BuoBä skrev 2011-12-14 11:00:16 följande:
Alltså vad är det med katter och kartonger!?! 
Mina har en fin rund korg som de använder ibland (present så jag vet inte var den är köpt), men det är mycket bättre att sova på mattor, högar med tidningar, kartonger, väskor och annat som råkar hamna på golvet. Ju knöligare desto bättre. Rakt över laptop, mus och anteckningsblock på skrivbordet är typ bäst.
Ahh ja e ju ganska ung och har det ganska stökigt i själva sovrummet och katta ska ju ligga där det är som värst gärna på min tränings väska med skor å vatten flaska i . knäppisar
PumpkinQueen skrev 2011-12-14 10:43:48 följande:
Jag har dyra korgar som jag köpt i zoobutik. Dessa tycker katterna inte om (tror de tycker att de luktar konstigt). Sen har jag en gammal rottingkorg som svärmor brukade ha garn i, den är superpoppis. Har även en gammal fruktkorg, av nåt billigt material, som de älskar. Så det är svårt att i förväg veta vad mina små sötpuckon kommer att tycka om. 
Bäst liggplats tycker de att klösträdet är. Då kan man ju ligga högt upp och se ner på omgivningen!
Det roliga va ju att ja köpte ett sådan högt klätter träd med häng mattor sitt platser å massa skit . han har aldrig suttit i de eller använt det som klös bräda eller något sådant. luktade på de en gång . sedan ligger han på fin bordet istället eller i fönstret . men mäst gillar han golvet i lådor eller ligga på pennor å sådär.
:)