BF Augusti 2012
Nämen verkar vara en kanon dag här inne idag! Två stora Grattisar till er lillismaj! Inte en lycka utan två! Härligt!
Nämen verkar vara en kanon dag här inne idag! Två stora Grattisar till er lillismaj! Inte en lycka utan två! Härligt!
Ha missat att Carolina1 också fått se ett hjärta ticka! Stort grattis till er med!
Hej tjejjer! Välkomna ni nya! Hur e de lillismaj? Har det blivit några förändringar? Verkligen läskigt de där! Hoppas på det bästa! Ni har ju två pickande <3 där!ma/Mf är det värsta jag kan tänka mig nust nu !Måste vara förjävligt att gå igenom så många som flera av er måsta gjort! All lycka till er nu! Var på första VUL:et igår är i v6 (5+5) bara.. men han lyssnade länge efter<3-ljuden men hörde ingenting än så länge.. Han sa att om ett par dagar skulle vi säkert höra dom! Hoppas det! Nu vet vi att det finns någnting där om en så litet! Nytt VUL i v8(7+2) som är det "vanliga" vid IVF/ICSI! Kan hoppa över jul och nyår för att det ska bli 2/1! Ja menar finns stor risk att man inte ens orkar vara vaken till nyårsraketerna på nyårsafton iår INTE pga av för mycket dricka utan den extrema tröttheten som kommer ca21-22 på kvällen!
Jag mår illa! Usch fy å blä skulle behöva laga lite julmat men känns inte så lockande alls just nu! Hoppas man kan äta julmaten imorron! Mår bara illa av tanken...Hur mår ni?
När ska man kontakta mödravården? Har ni gjort det?
Grattis Lih84 så välkommen så! Hur mår du?
Idag var vi på nytt VUL (är i v. 7+2) och fick se ett
picka!!! Så härligt! Kan inte fatta! Den lille var så stor den sku va så man får hoppas att allt går vägen! Läkaren undra varför jag var så misstänksam!?Man kan ju undra ^^ Man kan ju inte eller snarare vågar inte tro att det kan va sant! Att vi faktiskt väntar en bebis... Helt makalöst att dom där <3-ljuden kom innifrån mig..
Han prata 7x4 men va de står på UL fotot så borde den va 1,3 cm.. Hur har er varit? Blir ju misstänksam med minsta lilla här nu! 
Ja alltså jag vet faktiskt inte. Han babbla en massa och räkna flera olika gånger. Men va ja har förstått va fostret (crl)1,3 cm men va 7*4 e vet jag faktiskt inte!
De va de han fick fram iallafall. Vet nån annan?
Ursäkta jag lägger mig i men jo de e hon! :) Som typ jag e i v8 (7+2= 7 hela veckor och 2 dagar)