Nacho chips eller "vanliga" chips?
Jag vet att det är ganska onödigt att fråga, för det kommer ni förmodligen tycka..Men vad är minst onyttigt att äta på kvällen/helgen? Nachochips (med kanske creme fraiche/gräddfil och tacokrydda, eller tacosås) eller vanliga grill/sour cream & onion chips etc. ( med typ en dipp på gräddfil med en färdigköpt påse dipp)??
Jag undrar lite mest för att jag är så gottesugen JÄMNT! Jag försöker (och lyckas rätt bra) med att inte äta chips och godis så ofta (vi äter de på helgen) men ibland faller man för frestelsen på kvällen.. Jag blir alltid sugen på kvällen. Under dagtid klarar jag mig hur enkelt som helst, utan sånt.. Jag kan bli sugen på cola eller liknande, men då dricker jag vatten (kolsyrat ibland med smak) för att få det att försvinna. På kvällarna har jag fått för mig att det är mindre onyttigt att äta Nachochips och cremefraiche (lätt creme fraiche) med tacokrydda som dipp till.. Än vanliga chipspåsar med en färdig dipp och gräddfil..
Jag brukar äta grönsaker (morötter, paprika, blomkål och gurka) med dipp också, det är fruktansvärt gott! Men då blir det färdig dipp ..(OLW/ESTRELLA påsdipp, =rätt onyttigt?)
HUR GÖR NI? VAD VÄLJER NI?