Kost och träningsform
Hejsan!
Jag började träna för snart 2 månader sen, men ser än sålänge inga resultat vilket är lite trist eftersom jag tycker jag jobbar ganska hårt.
Jag har nu börjat ändra min kost lite, men skulle behöva lite råd om vad jag ska äta. Till middagen har jag koll på olika recept på vad som är lite nyttigare och inehåller mindre kalorier.
Men jag skulle behöva hjälp med frukost och lunch. Just nu äter jag ägg till frukost, och brukar äta 1 avokado med keso till lunch. Jag har även köpt hem kesella, men har ingen aning om hur man ska äta den, till vad osv, och om det ens är bra att äta när man tränar? Vad kan man äta, som är fettsnålt och bra?
Och sen undrar jag kring träningen. Jag styrketränar bara, armar, mage, ben och rumpa. Jag undrar om det räcker för att gå ner i vikt också, eller MÅSTE man konditionsträna samtidigt? Jag har läst både att man måste konditionsträna för att gå ner i fett, och jag har också läst att det räcker med att styrketräna för då går man ner i fett när man vilar och gör av med energi. Vad av detta stämmer?
Det kanske vart lite mkt nu, men jag hoppas jag kan få så bra svar som möjligt