Inlägg från: meldeah |Visa alla inlägg
  • meldeah

Vilken Everclean är bäst?

Jag tänkte byta kattsand till Everclean den här månaden. Men tänkte bara höra med er, vilken Everclean är bäst? Är det någon skillnad på dem?

Jag vill gärna ha tips om dem oparfymerade, då jag inte är sugen på lavendelstinkande missar här hemma ;)

• Svar på tråden Vilken Everclean är bäst?
  • meldeah
    Miss P71 skrev 2011-12-18 12:34:16 följande:
    när jag hade katt så byte jag till Everclean..det bästa jag gjort.. det e inte någon lavendel doft i men den e lite parfymerad. men jag tyckte lukten var bra. så jag kan varmt rekomendera den... du får höra i affären vilken du ska ha.. för de har olika..beror på om din katt e strävhårig el långhårig..lycka till..
    Det finns Everclean som är lavendel-parfymerad :) Men jag får helt enkelt fråga i butik!
  • meldeah

Nu vill jag inte vara otrevlig på något sätt, men jag ville ha test på vilken EC som är bäst - inte andra kattsander. Det finns säkert 100 miljontals som är bättre än EC, men nu har jag bestämt mig för att TESTA denna och då vill jag gärna ha tips på vilka ni tycker är bäst.

Så ni som tipsar om andra kattsandstyper - jag är inte intresserad av det just nu och de får jättegärna vara ännu bättre än EC, det får jag upptäcka senare i såna fall :)

Svar på tråden Vilken Everclean är bäst?