• Anonym

För en stor snopp

Jag har börjat träffa en kille som har faktiskt den största snopp jag sett/känt! Omkretsen är enorm, och samlag med honom är skönt men gör av den anledningen också ont, tyvärr. Någon som har förslag på bra ställningar för en man med stor penis?

Den är både lång och stor i omkrets, så glidmedel är förstås ett måste.

• Svar på tråden För en stor snopp
  • whitetrach86

beror väl lite på vad du ser som stort... haft en kille på 25cm och rätt kraftig omkrets på det och kunnat köra alla ställningar utan problem.
    hela vägen in och inget glidmedel...

annars är det ju ställningar där du känner dig som mest avslappnad och inte kröker på rygg/mage för mycket. 

• 20120419

Det går ju inte att ge förslag på sådant som är såhär personligt.
    Prova er fram!

Njut! :)

• Anonym
    whitetrach86 skrev 2011-12-20 01:35:15 följande:
    beror väl lite på vad du ser som stort... haft en kille på 25cm och rätt kraftig omkrets på det och kunnat köra alla ställningar utan problem.
    hela vägen in och inget glidmedel...

annars är det ju ställningar där du känner dig som mest avslappnad och inte kröker på rygg/mage för mycket. 
    Jag kanske inte vart tillräckligt våt då, för jävlar i helvete säger jag bara - vad ont det gjorde! Självklart var det skönt efter en stund, men fy satan när han skulle få in den...
  • Babyflake

Förspel med dildos innan så du hinner öppna dig lite kanske kan hjälpa?
    Lycka till! 

• Anonym
    Babyflake skrev 2011-12-20 15:32:17 följande:
    Förspel med dildos innan så du hinner öppna dig lite kanske kan hjälpa?
    Lycka till! 
    Smart! :) Får se till att inhandla en då, hihi :)
  • Wellbuild

det som trådskaparen säger att den är lång och stor i omkrets, är ju hur hon upplever honom.
    sen spelar inte det någon roll om någon anser att 16cm lång och 10cm i omkrets upplevs som stort eller som någon annan här inne skrev 25cm och mkt grov.. det som upplevs stort av någon uppleves som litet i en annans ögon så att sätta cm på saker och ting är inte relevant i denna tråd eftersom det inte efterfrågas i inledningstexten.

att vara stor respektive liten är endast relevant hos mottagararen dvs tjejen som tar emot det som skall in i henne, upplever hon det stort så skall man givetvis som man ta det väldigt försiktigt eftersom det kan göra fruktansvärt ont om kuken kommer för långt in.

mitt tips till TS är: se till så att det är du som för spelet, du rider du gungar du hoppar osv då är det du som bestämmer hur ont det skall göra om du förstår vad jag menar.

det blir mycket lättare då.
    talar av egen erfarenhet, och om och när mannen skall till att doppa den så måste man vara extra lyhörd för kvinnans ansiktsuttryck och grimaser eller varför inte lyssna och höra efter hur hon har det.

lycka till.             

• Anonym
    Wellbuild skrev 2011-12-21 05:42:08 följande:
    det som trådskaparen säger att den är lång och stor i omkrets, är ju hur hon upplever honom.
    sen spelar inte det någon roll om någon anser att 16cm lång och 10cm i omkrets upplevs som stort eller som någon annan här inne skrev 25cm och mkt grov.. det som upplevs stort av någon uppleves som litet i en annans ögon så att sätta cm på saker och ting är inte relevant i denna tråd eftersom det inte efterfrågas i inledningstexten.

att vara stor respektive liten är endast relevant hos mottagararen dvs tjejen som tar emot det som skall in i henne, upplever hon det stort så skall man givetvis som man ta det väldigt försiktigt eftersom det kan göra fruktansvärt ont om kuken kommer för långt in.

mitt tips till TS är: se till så att det är du som för spelet, du rider du gungar du hoppar osv då är det du som bestämmer hur ont det skall göra om du förstår vad jag menar.

det blir mycket lättare då.
    talar av egen erfarenhet, och om och när mannen skall till att doppa den så måste man vara extra lyhörd för kvinnans ansiktsuttryck och grimaser eller varför inte lyssna och höra efter hur hon har det.

lycka till.             
    Nu snackar vi tips! Tack! :) Haha, om han hade sett mina grimarser hade han nog slängt ut mig direkt för dem var inte vackra..! Grejen är den att precis när han ska stoppa in den, gör det sjukt ont. Vi har bara haft sex en gång, men nu har jag laddat upp med glidmedel och grejer inför nästa gång... Om jag vågar vill säga... :P
  • Anonym

Dejtade en kille som var väldigt stor och ibland hade jag så ont efteråt att sitta och gå var jättejobbigt

insåg att jag inte var tillräckligt våt att bara hälla glidmedel på hans penis funkar inte se till att du är riktigt vått stick in en finger innan du låter honom komma in och känn runt låter krångligare än det är fungerade jättebra och börja sakta;)

• Anonym
    haha va galet det låter egentligen att ha sex fast det gör ont
Svar på tråden För en stor snopp