Wellbuild skrev 2011-12-21 05:42:08 följande:
det som trådskaparen säger att den är lång och stor i omkrets, är ju hur hon upplever honom.
sen spelar inte det någon roll om någon anser att 16cm lång och 10cm i omkrets upplevs som stort eller som någon annan här inne skrev 25cm och mkt grov.. det som upplevs stort av någon uppleves som litet i en annans ögon så att sätta cm på saker och ting är inte relevant i denna tråd eftersom det inte efterfrågas i inledningstexten.
att vara stor respektive liten är endast relevant hos mottagararen dvs tjejen som tar emot det som skall in i henne, upplever hon det stort så skall man givetvis som man ta det väldigt försiktigt eftersom det kan göra fruktansvärt ont om kuken kommer för långt in.
mitt tips till TS är: se till så att det är du som för spelet, du rider du gungar du hoppar osv då är det du som bestämmer hur ont det skall göra om du förstår vad jag menar.
det blir mycket lättare då.
talar av egen erfarenhet, och om och när mannen skall till att doppa den så måste man vara extra lyhörd för kvinnans ansiktsuttryck och grimaser eller varför inte lyssna och höra efter hur hon har det.
lycka till.
Nu snackar vi tips! Tack! :) Haha, om han hade sett mina grimarser hade han nog slängt ut mig direkt för dem var inte vackra..! Grejen är den att precis när han ska stoppa in den, gör det sjukt ont. Vi har bara haft sex en gång, men nu har jag laddat upp med glidmedel och grejer inför nästa gång... Om jag vågar vill säga... :P