• Anonym

För en stor snopp

Jag har börjat träffa en kille som har faktiskt den största snopp jag sett/känt! Omkretsen är enorm, och samlag med honom är skönt men gör av den anledningen också ont, tyvärr. Någon som har förslag på bra ställningar för en man med stor penis?

Den är både lång och stor i omkrets, så glidmedel är förstås ett måste.

• Svar på tråden För en stor snopp
  • Evablonde

RId honom elelr börja med en ställning där du har full kontroll tills du klarar av att ta emot honom......för mig blev det ingen bra start när han kom för snabbt i mig då jag vara tillsammans med en xl.....

• Anonym (Hellion)

Är i samma sits! Men kör skeden, funkar väldigt bra för då kan man ha kontroll. Kör inte fjärilen(du ligger på rygg med dina ben på hans axlar) Sen att du ligger på mage och han ovanfördig (vet inte vad alla ställningar heter?!)

• Schnitzel

Vidga vaginen genom att självfista dig några gånger i veckan. Efter ett tag borde du blivit lite mer "stor" så att han kan köra dig ut på vägarna utan att det smärtar.

Lycka till.

• Anonym

Håller med Bengan67.

Förspelet är väldigt viktigt och att man känner efter om tjejen är våt innan. Bra sätt där är ju att slicka innan. Är lite beroende på ställningen också, och jag kan tänka mig att det skiljer väldigt mycket från tjej till tjej, men kör vi missionären kan det ibland behövas att man sakta kommer in först och sedan börjar jucka lite lungt i början. Efter ett tag kan man dock köra på rätt bra. Glad

Men det som är viktigt för killen är att han är lyhörd, men lär sig rätt snabbt hur det ska och inte sa låta. Och framför allt, det som varit den största negativa erfarenheten för min del att tjejen inte säger något, och speciellt illa känns det när man faktiskt märker på henne att det gör ont, men ändå säger hon inget. Var lyhörd, stanna upp en liten stund. Bara ligg med den inne och passa på att pussas och lite så. Och ta lite glidmedel om det behövs, något som jag till en början kände var lite pinsamt. Men det är väl här precis som i så många andra sammanhang att kan man bara prata med varandra så blir det mycket bättre i slutändan.

Lycka till!

• snäckansand
    Anonym skrev 2012-01-09 17:16:35 följande:

Dejtade en kille som var väldigt stor och ibland hade jag så ont efteråt att sitta och gå var jättejobbigt

insåg att jag inte var tillräckligt våt att bara hälla glidmedel på hans penis funkar inte se till att du är riktigt vått stick in en finger innan du låter honom komma in och känn runt låter krångligare än det är fungerade jättebra och börja sakta;)

Min erfarenhet på området är att det är a och o att vara våt som fan och upphetsad! Inga snabbisar på toan ouppvärmd!
  • EnigmaSthlm
    whitetrach86 skrev 2011-12-20 01:35:15 följande:
    beror väl lite på vad du ser som stort... haft en kille på 25cm och rätt kraftig omkrets på det och kunnat köra alla ställningar utan problem. hela vägen in och inget glidmedel... annars är det ju ställningar där du känner dig som mest avslappnad och inte kröker på rygg/mage för mycket. 

Eftersom anatomin skiljer sig från människa till människa är det där inget bra argument/förslag. Precis som alla killar inte har 20-32cm kuk så har inte alla kvinnor lika lång/bred slida. Det gör att vissa kan ta en kuk på 30cm utan problem medans en annan kanske får problem/obehag med en kuk på 17-20cm. Det är alltså till stor del de fysiologiska aspekterna som kan sätta käppar i hjulen och då hjälper inte förslag som "slappna av och använd mer glidmedel" om slidan inte är längre än x antal centimeter :)
    vad tror ni?
  • jacob 43x27cm
    Anonym skrev 2011-12-20 01:12:19 följande:
    Jag har börjat träffa en kille som har faktiskt den största snopp jag sett/känt! Omkretsen är enorm, och samlag med honom är skönt men gör av den anledningen också ont, tyvärr. Någon som har förslag på bra ställningar för en man med stor penis?

Den är både lång och stor i omkrets, så glidmedel är förstås ett måste.
    Hör av dig till mig ska du få några bra tips

• DCool

Underskatta inte dialogen, säg att du älskar att han fyller ut dig så bra men att ni måste ta det lite lugnt i början för att han är så stor. Han är säkerligen medveten om att han är stor så lägg inte fram det på ett sätt som att det är ett problem utan belys fördelen också.

• Anonym

Vilket land härstammar han ifrån? Vet att afrikaner har stor kuk, är han därifrån? Har alltid undrat hur man kan ligga med en afrikan om dem har så ovanligt stora, gör det inte ont? Hur stor menar du med stor? Min man har 15cm och jag tycker den är stor :)

• Anna Paulita
    whitetrach86 skrev 2011-12-20 01:35:15 följande:
    beror väl lite på vad du ser som stort... haft en kille på 25cm och rätt kraftig omkrets på det och kunnat köra alla ställningar utan problem.
    hela vägen in och inget glidmedel...

annars är det ju ställningar där du känner dig som mest avslappnad och inte kröker på rygg/mage för mycket. O
    Och detta hjälper TS hur tänker du? När hon just efterfrågade ställningar som funkar om man har sex med en välutrustad kille. Sedan gör det väl detsamma hur stor han har, hon tycker den är i största laget och det gör ont.
  • Inchthing

Ta det lugnt och far försiktig, är man så lång så man bottnar lätt borde man som kille ta det lite lungt och *kännar av* läget...

Annars brukar det inte vara några större problem, så länge grovleken inte ställer till det

Svar på tråden För en stor snopp