Håller med Bengan67.
Förspelet är väldigt viktigt och att man känner efter om tjejen är våt innan. Bra sätt där är ju att slicka innan. Är lite beroende på ställningen också, och jag kan tänka mig att det skiljer väldigt mycket från tjej till tjej, men kör vi missionären kan det ibland behövas att man sakta kommer in först och sedan börjar jucka lite lungt i början. Efter ett tag kan man dock köra på rätt bra. 
Men det som är viktigt för killen är att han är lyhörd, men lär sig rätt snabbt hur det ska och inte sa låta. Och framför allt, det som varit den största negativa erfarenheten för min del att tjejen inte säger något, och speciellt illa känns det när man faktiskt märker på henne att det gör ont, men ändå säger hon inget. Var lyhörd, stanna upp en liten stund. Bara ligg med den inne och passa på att pussas och lite så. Och ta lite glidmedel om det behövs, något som jag till en början kände var lite pinsamt. Men det är väl här precis som i så många andra sammanhang att kan man bara prata med varandra så blir det mycket bättre i slutändan.
Lycka till!