• Anonym (Jessica)

Kajsa Bergqvist är lesbisk. Så glad för hennes skull!

Läste precis på Aftonbladets-hemsida att Kajsa Bergqvist kommit ut med att hon har en flickvän som hon lever med och är väldigt förälskad i. Kan inte bli gladar för hennes skull. Helt rätt att kunna trivas med sitt liv och inte hålla inne på lyckan. 

Ville bara skriva detta och kanske visa att vi stödjer Kajsa! 

• Svar på tråden Kajsa Bergqvist är lesbisk. Så glad för hennes skull!
  • Anonym (Jessica)
    Alvi skrev 2011-12-20 19:23:41 följande:
    Hur lurad känner Måns Herngren sig liksom...?
    Haha ja. Men han anade nog något...
  • Trust me

Som att säga grattis till alla som hittat vad de vill ha i livet och är lyckliga. Vad spelar det för roll att hon nu lever med en kvinna? Hon kanske är bisexuell och trivs lika bra att leva med en man som en kvinna. Vilket det blir beror på kärleken.

Let me corrupt you
  • Alvi
    Anonym (Jessica) skrev 2011-12-20 19:06:51 följande:
    vi stödjer Kajsa! 
    Såklart gör vi det! Heja Kajsa! Solig
    Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Anonym
    kanske lika som Niklas strömstedt?
  • Anonym (flata)
    Varför skulle man känna sig lurad enbart för att ens ex har en relation med en person av ett annat kön än det man själv tillhör?

De personer som jag känner som varit i liknande situation har inte alls känts sig lurade. I alla fall inte av den anledningen
  • Coyote

Jaha? Ja, det är väl trevligt att hon hittat kärleken. Men grattis till mig också som har hittat min stora kärlek, trots att jag är straight. Eller?

• Anonym (hoppas)

Jag är kär i en kvinna för första gången på 38 år , trots att jag trodde att jag var straight

Detta ger mig hopp om att Hon kan ha känslor för mig också , trots att hon också bara (vad jag vet) haft förhållande med män.... Det enda jag vet nu är att hon trivs i mitt sällskap, men jag vill mer....

• Anonym (Jessica)
    Coyote skrev 2011-12-20 22:41:14 följande:
    Jaha? Ja, det är väl trevligt att hon hittat kärleken. Men grattis till mig också som har hittat min stora kärlek, trots att jag är straight. Eller?
    Men vad jantelagen ett par vart. Varför inte bara vara glad åt grejen att hon är så bekväm i sig och sitt förhållande att hon kan berätta det öppet. Menar inte att det försummar andras kärlek, gay eller straight.

• Anonym (Jessica)
    Anonym (hoppas) skrev 2011-12-20 23:07:13 följande:
    Jag är kär i en kvinna för första gången på 38 år , trots att jag trodde att jag var straight

Detta ger mig hopp om att Hon kan ha känslor för mig också , trots att hon också bara (vad jag vet) haft förhållande med män.... Det enda jag vet nu är att hon trivs i mitt sällskap, men jag vill mer....
    Vad jag blir glad av att höra detta. Som sagt hoppet lever kvar. Och detta ger mig hopp om framtiden. Men hur som Anonym(hoppas). Våga tro på din känsla och eran kontakt och våga tro på signalerna som du får av henne. Håller mina tummar för er!
Svar på tråden Kajsa Bergqvist är lesbisk. Så glad för hennes skull!