Inlägg från: Smulan 89 |Visa alla inlägg
  • Smulan 89

Kommer jorden gå under?

Nej, jorden kommer inte gå under så länge varken du eller jag lever ts. Minns inte när den kommer att gå under, men det är några/många hundra år kvar, så det drabbar varken oss som lever nu, våra barn eller barnbarn. Du kan vara lugn ts. Jag är själv 22 år och har en son och en bebis på väg. Förstår att du är orolig, men jordens undergång är en av alla saker som bara ska skrämma upp folk. Det anser jag i alla fall. Det ger fina rubriker i tidningarna, men jag anser att det är som mycket annat i tidningarna. Det är skitsnack för att sälja mer tidningar. Vi har ju redan fått två dödsdomar i år och jag dog inte i alla fall. Försök att lugna ner dig ts och se framåt mot ett underbart år med 12 härliga månader att hitta på något kul på.

• Smulan 89

Läste lite mer i ts och såg att någon pratade om miljoner år tills jorden ska gå under. Har hört det någon stans. Det jag sa med några/många hundra år tills jordens undergång. Det var en gissning. Jag minns inte när det var, men jag vet att det kommer inte drabba någon jag bryr mig om. Inte mig, inte mina barn eller barnbarn eller barnbarns barn osv. Jordens undergång kommer att ske, men inte i detta liv. Det är många många många år till dess.

Svar på tråden Kommer jorden gå under?