Kommer jorden gå under?
Nån dag kommer jorden gå under men inte nästa år jag lovar! Om alla teorier slagit in har jorden gått under många gånger sedan vi gick in i 2000 talet. Jag lever än och det gör du med för du ts kommer läsa detta inlägg
Nån dag kommer jorden gå under men inte nästa år jag lovar! Om alla teorier slagit in har jorden gått under många gånger sedan vi gick in i 2000 talet. Jag lever än och det gör du med för du ts kommer läsa detta inlägg
ja har med ånget över dö men inte över att jorden skall gå under utan för att döö i sömnen
Denna tråden skrämmer mig. En del har gått på trams om att jorden kommer att gå under 2012, en tror att den kanske går under om 1000 år, någon om några hundra år. HALLÅ!? Har ni över huvud taget inte gått i skola? Hur är det ens möjligt att komma på sådana siffror i Sverige 2011? Självklart kan vi inte veta när den går under, men det är rent befängt att tro att den skall göra det inom de tidsintervallen. Sannolikheten är i princip noll. Ni borde verkligen utbilda er bättre. Om det är så här kunskapsnivån ser ut i delar av Sverige så har vi ett seriöst problem!
Många här skriver att de tror att jorden kommer att gå under, men inte just nu. Vad är det som får er att vara så säkra på att det inte kommer att ske 2012 när ni ändå tror att den kommer gå under någon gång?
Är väl egentligen inte så mycket att lägga för mycket krut på att fundera över... finns lixom inget man kan göra åt det om det sker!
Större "risk" att man blir överkörd av en bil i morrn eller drabbas av nån dödlig åkomma som kommer hinna ta ens liv långt innan jordens undergång!
Tror mer på gradvisa förändringar.. stora såna, men över en lååååång tid!
Eller så träffas vi av en klump och så exploderar hela skiten, men då går det iaf fort!
Sluta fundera över det... tänk på nåt kul istället!