• naggym

Vi som väntar smått i September 2012

förstis skrev 2012-01-20 12:33:15 följande:
    naggym skrev 2012-01-20 12:28:47 följande:
    Ja man såg ett tydligt hål i livmodern som var tom.. Jag småblöder och hon sa att det kunde göra det ett tag till men inte så länge till vad jag förstod.. Jag är inte förvånad för både jag och sambon har massa tvillingar i släkten.. Min svärmor är tvilling bland annat :)
    Arvet med att få tvillingar går bara genom kvinnan. Att det finns tvillingar i mannens släkt spelar ingen roll.

Jaha okej det visste jag inte.. Men vi har det på min sida oxå..
  • naggym

Mår oxå pissdåligt.. Får knappt i mig något alls under dagarna då kräks jag upp det.. Är inte sugen på mat överhuvudtaget men magen kurrar och kroppen skriker efter mat.. Känner mig otroligt deppig och det känns som att jag är på väg att dö ibland ;) växlar mellan soffan och sängen.. Har ont i hela kroppen, känns som världens influensa.. Blir såå stressad över att jag inte orkar göra skoluppgifterna.. Har bara en termin kvar till examen.. Går in i v 9 på torsdag.. Sådär nu har jag fått klaga av mig ;)

• naggym

Du som heter/hette saka, maila mig igen om du finns kvar i tråden.. Går inte att svara till dig!

• naggym

Någon som vet skillnaden mellan lergigan och lergigan comp?

• naggym

Idag har jag jättemycket mensvärk samtidigt så trycker det på så jag måste gå på toa och göra nr 2.. Någon fler som har så??

• naggym

Ska snart och lämna blodprov och urinprov inför inskrivningen nästa vecka.. Huuh hatar nålar, blod och sjukhusmiljöer.. Lika bra att vänja sig..

• naggym

Inskrivning imorgon.. Tror jag hörde hjärtljud igår med À.S.. :) går in i v 11 imorgon.. Kram till alla!!

• naggym

Någon som ska göra/har gjort glukosbelastning?? Äckligt?? :)

• naggym

Det är inte bra de här med Angel sound.. Hörde hjärtljud i v 9+ men nu i vecka 10+ har jag försökt höra hjärtljud flera dagar.. Igår mitt i allt försvann illamåendet och jag har kunnat börja äta! Man börjar oroa sig direkt alltså.. Inte bra!! :(

• naggym

Jag har gått ner ca 6 kilo men jag har knappt kunnat äta nått sedan v6.. Är i v11 nu och sedan är jag överviktig så det gör inget :) men många verkar kunna gå upp 20-25 kilo.. då undrar jag om ni har tillåtit er själva att göra det inte alls tänkt på vad ni stoppar i er eller har ni levt sunt och motionerat men ändå gått upp?? Jag är jätterädd att gå upp för mycket just i och med att jag redan är överviktig..

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012