Vi som väntar smått i September 2012
Haha ne vad är de ?? Jag kan dock inte raka honom, han är en huskey som skall ha sin tjocka päls våra kalla vintrar :)
Haha ne vad är de ?? Jag kan dock inte raka honom, han är en huskey som skall ha sin tjocka päls våra kalla vintrar :)
Men herre Guu jag är i trimester 3 nu !!! Wiehoo
Jag kommer bara tvätta en gång med parfymeris naturliga tvättmedel och sköljmedel,
I veckan får jag svar om jag får à kassa, vore sjukt nice !! Nu är jag och shoppar mammakläder till sommaren, känns så otroligt skönt att få nya kläder som passar och ser snygga ut !!! Bara tunna långärmade koftor eftersom jag redan fått pigg fläckar ! Grr
Fyfan vad skönt att äntligen kommit till hotellet , har ont i fötterna och är så trött ! Nu blir det vila innan middag !
Fijalija: ska du kolla upp det?? Hur "vet" man att det är slemproppen? Hur ser det ut? Eller luktar det mkt annorlunda? Den kan ju växa ihop igen, men du bör kolla så inget inre är påverkat! Kram i massor!!
Okej men Guu ! :D hoppas det inte är något allvarligt men inte tror jag:)
Visst är det härligt thefamily! Jag har legat vaken en timme nu och njutit av sprattlet! Är ju omöjligt att sova.. :) bebben trivs med rumpan ut fortf det riktigt stramar i livmodern när den trycker ut Lill gumpen, hela tiden!!:D så den får jag klappa så ömt, något, antar fötterna har varit och strykt lite vid mina revben t. Om , har aldrig haft rörelser så högt upp!!
Hur kommer det sig att ni fått tul? :)
Nele: ne vi delar första plats du och jag;) 15 kg + här med ;)
Nele: jag är 28+0 idag tror jag ;D