Inlägg från: AlreadyBurning |Visa alla inlägg
  • AlreadyBurning

Ordet neger

JA!!! VARFÖR MÅSTE NI SÄGA DET ORDET VAD VINNER NI PÅ ATT DET!?!?!?!?!?!?!?!??!?!??!?!! IDIOTER

Had a few white girls, asses flat as shit, but the head so good damn a jigga glad he hit.
  • AlreadyBurning

Neger=nigger
    Negro=negroid
    Squarehead=svenne
    Swede=svensk

Had a few white girls, asses flat as shit, but the head so good damn a jigga glad he hit.
  • AlreadyBurning

jag undrar också... Kan någon berätta för en neger varför såra mig är så viktigt?

All they ever wanted to be was soldiers. I will not lose for even in defeat :D!
  • AlreadyBurning
    Anonym (Loner) skrev 2011-12-31 13:14:51 följande:
    Det sjuka är att det skulle aldrig gå att vända på det.
    Om svarta började kalla vita för något nedsättande skulle det ordet ALDRIG bli förbjudet eller hemskt.

Slaveriet var ju inte på 60talet så ordet negro borde ju ha haft en negativ klang långt innan Martin Luther King sa sina ord,,,,kan man tycka. Eller föddes rasismen efter det påstår du?
    honkie är förbjudet din *****
  • AlreadyBurning
    Anonym (Loner) skrev 2011-12-31 13:28:32 följande:
    I Sverige är det nästan omöjligt som svensk att bli kränkt enligt systemet. Att vara svart därimot, då kan man känna sig kränkt för nästan vad som helst.
    För något år sedan gick svarta och knappt utbildade invandrare förbi erfarna och utbildade brandmän i kön till en brandstation.

Hade det varit tvärtom,,,då hade det blivit DO anmält. Men det är bara ¨åt ett håll det fungerar tyvär.
    Det är sinnesjukt hela systemet. Vita kan inte bli kränkta eller "förtryckta"

Honkie? Det är inte förbjudet vad jag vet iallafall.
    vilket skitsnack haha. bara för du inte har tusen års förtryck bakom dig tror du allt det? lev som svart en dag och se om du ändrar dig.
  • AlreadyBurning
    Anonym (Loner) skrev 2011-12-31 13:36:22 följande:
    Vill du ha en länk om brandmännen om du inte tror mig?
    www.sydsvenskan.se/lund/article555333/Brandma...
    Tvivlar på att DU har 1000års förtryck bakom dig heller.
    jag tror på att brandmän. män att man måste vara svart för att bli kränkt hhahahaha.
  • AlreadyBurning
    Anonym (Loner) skrev 2011-12-31 13:44:23 följande:
    Och att det finns kraftigt rasistiska SVARTA områden i USA som hatar vita,,,,det,,,,betyder ingenting?  Är Harlem bekant?
    längesen d var i harlem?
  • AlreadyBurning
    Anonym (Loner) skrev 2011-12-31 13:49:04 följande:
    Så du menar att svarta inte kan vara rasister? Ja det var ett tag sedan jag var i Harlem,,,men där fick man höra en hel del ord efter sig.
    Det får man i Sverige med ibland. "svenne" med mera. Skulle jag anmäla det skulle inte en käft bry sig.
    såå om en snubbe skriker svenne så har du rätt att förtrycka och kränka ett helt folk? smart du var. har du testat att anmäla?
  • AlreadyBurning
    Gurkan skrev 2011-12-31 14:31:34 följande:
    Vad menar du med det?
    Att om man är vit har man svårare att få vissa arbeten eller ett arbete överhuvudtaget?
    Om man är vit så har du det svårare att komma in på utbildningar?
    Svårare att få banklån?
    Svårare att bli betrodd?
    Att du som vit blir behandlad och bemött sämre än någon med mörk hy?
  • AlreadyBurning
    Anonym (Loner) skrev 2011-12-31 14:56:01 följande:
    Men även vita har varit slavar så det är ju inte bara svarta som förslavats
    när har vita varit slavar över svarta/gula/judar/araber?
Svar på tråden Ordet neger