Inlägg från: Hillbillie |Visa alla inlägg
  • Hillbillie

Min katt vill att jag ska göra abort

Klart man måste ta djurets känslor på allvar! Du måste försöka ta reda på¨vad kattens ovilja bottnar i. Har den blivit ovarsamt behandlad av barn förut, så att den är rädd att bli dragen i svansen etc...eller handlar det om rädsla att bli av med maten? Katten kanske befarar att den inte ska få ha sin Whiskas-burk ifred när barnet kommer. Lös detta med att ha separata matskålar för katten och barnet, så att de får varsina portioner foder, varsina strömmingar etc. så ska du se att katten vänjer sig så småningom.

Skulle det ändå inte funka, så får du kanske ta ställning till att omplacera någon av dem.

• Hillbillie
    MoaElis skrev 2011-12-29 12:28:37 följande:
    Men hur kan någon se det här som humor? Om man som nu även vet att TS hittar på så försvinner ju även det konstiga, man kan inte läsa och tänka "vad dum människan är" ;D
    Det bästa sättet att förstöra en humoristisk poäng, är att försöka förklara den....

Alla har inte samma humor, och det är bara att gilla läget. Det roliga är inte alltid specifikt det som tråden handlar om, utan kanske själva sättet att resonera kring det, och dra paralleller till andra saker....Tycker man inte sånt är kul, så behöver man inte delta. Det finns många andra humortrådar där man kanske trivs bättre. Att ifrågasätta andras humor är ingen som helst poäng i....
  • Hillbillie
    CallGirl skrev 2011-12-29 12:49:44 följande:
    Är det inte bättre att abortera din man så slipper katten fara illa?
    Kan man göra retroaktiva aborter? *hoppas*. Jag har en exman som livet skulle vara bättre utan, för de flesta inblandade. Vart anmäler jag honom?
  • Hillbillie

Ursäkta, men kan det vara så att din man vid nåt tillfälle har gjort närmanden, eller rent av förgripit sig på katten? Det skulle förklara oviljan att sitta i hans knä etc....

• Hillbillie

Om du ser till att få din man snöpt, så är ju åtminstone han och katten på samma nivå när det gäller fertilitet. Kanske kan du gömma bebisen när den är född och låta sterilisera dig sen, så är ni ju alla tre jämlika på det planet. Så kan du ha bebisen i det hemliga rummet tills h*n flyttar hemifrån. The ultimate solution or what!?

Svar på tråden Min katt vill att jag ska göra abort