Inlägg från: MoaElis |Visa alla inlägg
  • MoaElis

Min katt vill att jag ska göra abort

Är du allvarlig? Ta bort barnet för att katten? den anledningen är ju lite konstig men det är ju dit val.

• MoaElis
    sweasmamma skrev 2011-12-29 12:04:05 följande:
    det är en ironi-tråd
    Det var isåfall väldigt otydligt... Inte var det kul heller >_<
  • MoaElis
    seriousally skrev 2011-12-29 12:09:01 följande:
    Vad ska man säga? Somliga förstår bara "paj i ansiktet" humor.......andra är lite mer sofistikerade :-P
    Alltså, det skulle väl vara mer tragiskt om TS var seriös men kul? Njaaae.....
  • MoaElis
    Balahir skrev 2011-12-29 12:21:46 följande:
    men varför är ditt syfte att förstöra en humor-tråd? vad vinner du på det?
    Men hur kan någon se det här som humor? Om man som nu även vet att TS hittar på så försvinner ju även det konstiga, man kan inte läsa och tänka "vad dum människan är" ;D
  • MoaElis
    Balahir skrev 2011-12-29 12:30:17 följande:
    folk som har humor kan se det som humor?
    Ja, folk som har den här humorn kan kanske det -kul för dom :) Jag har väldigt mkt humor kan jag säga, men såg ändå inte det här som kul.
  • MoaElis
    Hillbillie skrev 2011-12-29 12:37:19 följande:
    Det bästa sättet att förstöra en humoristisk poäng, är att försöka förklara den....

Alla har inte samma humor, och det är bara att gilla läget. Det roliga är inte alltid specifikt det som tråden handlar om, utan kanske själva sättet att resonera kring det, och dra paralleller till andra saker....Tycker man inte sånt är kul, så behöver man inte delta. Det finns många andra humortrådar där man kanske trivs bättre. Att ifrågasätta andras humor är ingen som helst poäng i....
    Jo, du kanske har rätt. Blev bara lite frågande till vad som skulle vara kul men som sagt, vi har alla olika humor så det var dumt att ifrågasätta!
  • MoaElis
    MammaHela skrev 2011-12-29 13:04:03 följande:
    Hur mycket tydligare kan det bli?
    På vilket sätt var det tydligt? Det finns så många knäppa människor.. Svårt att veta vilka som menar allvar.
Svar på tråden Min katt vill att jag ska göra abort