Inlägg från: Lina 01 |Visa alla inlägg
  • Lina 01

Min katt vill att jag ska göra abort

du måste skoja....   men om du inte gör det. säg att duser katten som en familjemedlem.. om du redan hade ett barn och barnet sa gör abort, hade du gjort det då för att syskonet är en familjemedlem?    låtit barnet styra? mom dit son/dotter ville du skulle ta livet v sitt ofödda syskon?    ännu mindre borde man ju lyssna på en katt.  kan köpa att katten är avunsjuk men att hon säger abort och att du funderar på att lyssna på vad du tror dig katten säga låter helt otrovärt. 

• Lina 01

såg den låg i sandlådan   då förstår jag.. du skojar

• Lina 01

du får helt enkelt fråga katten rent ut

• Lina 01
    Skarpa skrev 2011-12-29 12:06:48 följande:
    Jag tror att katter har både ett sjätte och ett sjunde sinne, och vet sådant som vi människor inte vet. Ett barn skulle inte ha den intelligensen eller utvecklade konsekvenstänkandet för att kunna vara delaktig i ett sådant beslut.

det har dominte.. däremot vet dom att du är gravid. det beror på att djur känner av lukten man ger ut via hormonerna. men om katten vill att du skall ta bort ett liv tycker jag varken låter klokt eller snällt.
  • Lina 01
    Skarpa skrev 2011-12-29 20:26:16 följande:
    Det har jag gjort. Då blängde hon på mig och sedan kom hennes jamande "aaaboooort"
    Hillbillie skrev 2011-12-29 19:03:21 följande:
    Ursäkta, men kan det vara så att din man vid nåt tillfälle har gjort närmanden, eller rent av förgripit sig på katten? Det skulle förklara oviljan att sitta i hans knä etc....
    !

låter elakt. ren ondska..

men du ver väll att katter inte kan prata   
  • Lina 01

[quote][quote-nick]evitape skrev 2011-12-30 16:54:01 följande:[/quote-nick]Att vara spirituell och humoristisk med fin ironi är ej allom givet. TS gillar att skämta om och försöka göra parodi på förtvivlade kvinnor som väntar barn och utsätts för andras påtryckningar om abort.  Ja, en del uppskattar det grova, plumpa eftersom det 'är vad de förstår sig på.

Svar på tråden Min katt vill att jag ska göra abort