Inlägg från: Helena23 |Visa alla inlägg
  • Helena23

ärligt svar snusa el röka????

Vad tycker du snusa eller röka?????
    Vad har DU för åsikter SNÄLLA ALLa Vill gärna veta vad ni tycker ska man snusa eller röka vad e bäst för hälsan osv????

Jag har rökt i ca 14 år men har slutat o ta ca 2-3 påsar göterborgs rape portions påse då alltså.
    Men visst saknar jag mitt röke men tycker ändå att det lilla jag snusar känns bättre hälsosamt som kroppsligt. Känns som att man kan andas r4en luft jag att jag luktar bättre m.m. Vist saknar jag att röka fortfarande så därför e jag rätt nyfiken vad alla tycker om just detta bara säg ut alla har rätt till en åsikt
    Tackssam för svar :=)

• Svar på tråden ärligt svar snusa el röka????
  • Helena23

Oj tänk att jag rökt innan :=( Det gjorde min kille med fast han borde rökade o snusa då nu e det ca 3 månader sedan han la av att röka o snusar helt han e ett stort stöd till mig o han berättade för mig hur äckligt jag luktade fy vad man skäms lite nu :=(

Kramar

• Helena23

Det verkar som snus e något folk föredrar,jag har också hör att det ska vara svårt det har nu gått en vecka sedan jag tohg min sista ciggarett o jag tar bara ca 3 st portion påsar fortfarande har haft en dosa portion snus i en vecka o den e inte slut än :=) Men jag vill nog använda snus för att vänja av att hålla i en ciggaret men skulle vara glad om jag kunde sluta snusa,visst luktar rök illa men jag tyckte snus luktade illa också särkilt när man ska gosa me killen sin men jag får nog hålla med er som tycker mer för snus än rökning :=) Skriv gärna mer gillar o sitta här o läsa så roligt att veta vad andra tycker ju .=) Ett stort TACK till er som svarra på denna tråd..../ Helena

• Helena23

Kul då finns det chans för mig att sluta snusa ju :=)

Svar på tråden ärligt svar snusa el röka????