Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

fula bebisar

elina87a skrev 2011-12-31 21:23:47 följande:
    Haha, det är väl klart! Vissa barn är verkligen inte söta!! En bekants barn ser ut som en liten gubbe, på riktigt och det är väl klart jag aldrig skulle säga det till henne.
    min son ser ut som en liten gubbe=). är det honom du syftar på kanske?
  • viseversa
    elina87a skrev 2011-12-31 21:44:51 följande:
    Nejdå =P haha.
    ha ha ja men han är söt ändå såklart. Min lilla korv!
  • viseversa
    Alvi skrev 2011-12-31 21:46:31 följande:
    Haha, att barnet ser ut "som en liten gubbe" har jag fått höra om alla mina barn - två flickor och en pojke!
    Det är lite charmigt=). När Odin var jätteliten var det flera som sa att han såg "mogen" ut. Alltså han hade inte det "typiska" bebisutseendet. Han såg ut som en "klok liten farbror" var det en mamma som sa. Jag skrattade gott åt det=)
  • viseversa
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-31 22:02:26 följande:
    Jag tycker att alla barn är söta. Och när de växter upp blir de fula. 
    Nja estetiskt söta kan jag inte hålla med om att alla ungar är. men alla har absolut sin charm=)
  • viseversa
    Equal skrev 2011-12-31 22:02:57 följande:
    Det finns en hel del bebisar som inte är söta ett endaste dugg! Min yngsta dotter såg inte mycket ut för världen som bebis haha, hon såg verkligen lustig ut!

Men lika älskad för det förstås!
    Ah skulle ju kolla på dina fina ungar men tomt i galleriet var det minsann=)
  • viseversa
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-31 22:06:45 följande:
    Enligt mig finns inget finare/sötare i denna värld än bebisar. Bara att se på deras små ögon förgyller min dag.
  • viseversa
    Momalicious skrev 2011-12-31 22:08:24 följande:
    Nej, alla barn är verkligen inte söta, men jag tycker ju inte alla vuxna är attraktiva heller :)
    Nej guud nej. Men så får man ju inte säga. Men det är faktiskt inte ofta jag ser väldigt fula människor. Som sagt dom flesta har något tilltalande. Men häromdagen såg jag faktiskt en man som rätt och slätt var riktigt ful. Men han hade säkert ett vackert inre=).

Kan säga att jag själv är inte speciellt snygg jag heller. men jag är glad ändå=). jag har iallafall fina barn(även fast en av dom ser ut som en liten farbror) och en sjukt underbar man så vad har jag att klaga på? 
  • viseversa
    Stampan skrev 2011-12-31 22:12:46 följande:
    När min mamma såg min dotter när hon var några timmar gammal sa hon bara oj vad hon ser nybakad ut... När hon gick ut sa hon till sin man besviket " men hon var ju inte söt ju"... Jag trodde jag fått världens vackraste barn men ser man efter på korten nu så såg hon ut som en rumpnisse!

Däremot har jag en kompis som fick barnsäkra mig och den bebisen gav mig obehagskänslor som nyfödd. Vet inte om det var för att jag var ny mamma men jag klarade inte av att hålla honom, han såg rent ut sagt läskig ut.
    ha ha hur ser man läskig ut som bebis?
  • viseversa
    Stampan skrev 2011-12-31 22:17:00 följande:
    Han såg riktigt konstig ut, inte särskilt söt och hela nederdelen av ansiktet var en mun. Lite the joker över det hela!
    haha han växer nog i sitt utseende. Odin(min son) hade en väldigt lång och bred panna som bebis. Vi kallade honom för "gigant forhed" faktiskt. Hårfästet satt också en bit upp på huvudet och håret stod rakt upp. Men nu är han 10 mån och har verkligen växt i sin panna=)
  • viseversa
    Stampan skrev 2011-12-31 22:22:25 följande:
    Han har växt i utseendet, jättesöt kille nu!

Min dotter var bara en stor näsa känns det som, därav rumpnisse!
    haha hon är superfin=). Syftar på din bild. Antar att det är don dotter?
  • viseversa
    Stampan skrev 2011-12-31 22:31:03 följande:
    Tack tack! men där hade hon vuxit till sig, första månaden var hon inte särskilt vacker!
    Äh jag tror du överdriver=) Få nyfödda barn är vackra som älvor. skrynkliga torra knyten med finnar i ansiktet är sällan vackra. men man älskar dom iallafall såklart!
  • viseversa
    Equal skrev 2011-12-31 22:34:15 följande:
    viseversa, kan lägga in kort, fast nu är de inte bebisar längre, den yngsta har redan hunnit bli närmare 3 år!
    Jaa gärna=)
  • viseversa
    Equal skrev 2012-01-01 10:16:10 följande:
    Viseversa, går det att se nu eller måste jag göra ngn inställning?
    Jag kikade in=). Du har väldigt fina barn. Kan inte tänka mig att någon av dom varit fula!
  • viseversa
    Equal skrev 2012-01-01 10:16:10 följande:
    Viseversa, går det att se nu eller måste jag göra ngn inställning?
    Irmelie var ett namn jag aldrig hört förut. Det var väldigt fint.
  • viseversa
    Ellabay skrev 2012-01-01 14:00:16 följande:
    Min dotter var inte ful när hon föddes men det roligast var att hon hade en "svans" av hår i svanken. Det tyckte jag var ganska äckligt. Tur nog hade den nu försvunnit (13 månader gammal) sen hade jag hoppats att hon skulle få min näsa men det blev pappans. Då när hon kom ut var hon ihoptryckt, blå om kinderna , massvis med svart hår och en stor näsa. Jag tänkte bara Nej! Men nu är hon världens charmigaste o sötaste självklart. ;)
    haha. 
Svar på tråden fula bebisar