• carita02

fula bebisar

Alla som fått barn säger alltid "titta vad söt hon/hanär gulleplutt" och sen ligger där världens fulaste unge,håll med att ni varit med om det,man ljuger för att intee såra nån.

• Svar på tråden fula bebisar
  • EnsamMammaTillTvå

Hahaha jaaaa tom min barnläkare sa det "alla barn är faktiskt inte söta, men den här är det".

• For all I care

Alla barn är inte söta, när jag tycker att en ungeär direkt ful såbrukar jag istället säga typ; vilken söt body han/hon har, vilka bruna ögon etc etc.. Man måste ju inte säga att nån är söt när det inte stämmer.

• elina87a

Haha, det är väl klart! Vissa barn är verkligen inte söta!! En bekants barn ser ut som en liten gubbe, på riktigt och det är väl klart jag aldrig skulle säga det till henne.

• Anonym
    EnsamMammaTillTvå skrev 2011-12-31 21:21:47 följande:
    Hahaha jaaaa tom min barnläkare sa det "alla barn är faktiskt inte söta, men den här är det".
    Kanske han/hon bara sa för att inte göra dig ledsen!?
  • viseversa
    elina87a skrev 2011-12-31 21:23:47 följande:
    Haha, det är väl klart! Vissa barn är verkligen inte söta!! En bekants barn ser ut som en liten gubbe, på riktigt och det är väl klart jag aldrig skulle säga det till henne.
    min son ser ut som en liten gubbe=). är det honom du syftar på kanske?
  • elina87a
    viseversa skrev 2011-12-31 21:29:14 följande:
    min son ser ut som en liten gubbe=). är det honom du syftar på kanske?
    Nejdå =P haha.
  • Alvi

Haha, att barnet ser ut "som en liten gubbe" har jag fått höra om alla mina barn - två flickor och en pojke!

• viseversa
    elina87a skrev 2011-12-31 21:44:51 följande:
    Nejdå =P haha.
    ha ha ja men han är söt ändå såklart. Min lilla korv!
  • viseversa
    Alvi skrev 2011-12-31 21:46:31 följande:
    Haha, att barnet ser ut "som en liten gubbe" har jag fått höra om alla mina barn - två flickor och en pojke!
    Det är lite charmigt=). När Odin var jätteliten var det flera som sa att han såg "mogen" ut. Alltså han hade inte det "typiska" bebisutseendet. Han såg ut som en "klok liten farbror" var det en mamma som sa. Jag skrattade gott åt det=)
Svar på tråden fula bebisar