• Adams kamp

Vart handlar du barnkläder?

Vart handlar du största delen av barnkläderna? 
    Jag vet att många handlar hos flera butiker så det är "kedjan" du handlar hos mest som gäller. 
    Är även medveten om att jag tagit med långt ifrån alla butiker men jag vet inte vilka fler som finns i Sverige  
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vart handlar du barnkläder?
  • Archandra

Svårt att svara bara en butik. Jag handlar basplagg på Lindex, myskläder på Villervalla och ytterkläder och diverse annat på PoP. Jag handlar också en hel del på Åhléns.

• splink

Ytterkläder för vinterbruk har blivit Molo varje år och andra ytterkläder från Pop.
    I vanlig klädväg är det till största delen Molo också, bladat med Pop och katvig. Tror det finns några plagg från hm, kappahl och småfolk också.

Handlar i stort sett alla barnkläder på nätet, på FB, tradera och olika webbshoppar. Handlar jag i fysisk butik så är det endast på rea.

• mammatillnils

Jag röstade på Lindex för det är nog den butik jag handlar mest på, annars köper jag nästan allt begagnat.

• emelielj

Dumma mobil.
    Jag valde H&M för där handlar jag oftast.
    Lindex och Cubus tycker jag är bra med oftast vettiga priser.
    Jag tittar på  Kappahls kläder ibland och det händer att jag köper något där också.

Åhlens har snygga kläder och även Zara men lite för dyrt för min plånbok.
    En del bodys köper jag på Tradera.
    Ytterkläder kommer jag köpa på PoP för jag tror dom håller måttet. Villervalla har jag också hört gott om!

• Tant Green

Svårt... jeans köper jag oftast på Zara och ibland lite tröjor också. Sommarkläder köper jag mest på H&M för de är billigast och jag vill inte lägga så mycket på sommarkläder som man har så kort period. I övrigt är det lite blandat. När jag är i länder där det finns Gap brukar jag passa på att bunkra lite (har även handlat från deras webbshop).  

Tidigare var det ganska mycket Lindex, men nu från storlek 128-134 tycker jag att de (och KappAhl) är helt hopplösa, det är verkligen inte snyggt med tonårskläder på 6-åringar! Lindex jeansleggings är bäst, men annars hittar jag aldrig något där längre.

Svar på tråden Vart handlar du barnkläder?