skjuter illa skrev 2012-05-14 15:11:37 följande:
Jag har påbörjat min andra månad med Apiforce. Säger som Aaster, första cykeln kom ÄL väldigt tidigt o jag hade kort mens efter det (ingen bebbe tyvärr). Nu har jag i dagarna börjat käka igen. Plus att jag dricker både Bisolvon o grapefrukt (kör en cocktail a la Älva ;)).
Har fått för mig att min slemhinna är för tjock så nu testar jag Bisolvon. Tempar varje morgon oxå men ska försöka hålla mig borta från stickorna. Tycker det blir så mycket stress kring dom.
Har sjukt mycket att göra i skolan nu så hoppas att det kan ta udden av stress o press i bebisverkstaden. Bara mysa med gubben o hoppas på det bästa.

Lycka till nu vännen

Hur gör du med mannen? Får han bisolvon också? Jag gav det till min då vi tyckte att hans sperma kunde få bli lite lösare, den är ganska tjock

Har ju fått höra så här i efterhand att Theracough ska vara bättre som slemlösande metod då den innehåller
Guaifenesin (kan knappt stava till det

).. som ska vara fertilitetsfrämjande. Men bisolvon har funkat för mig.
Läs gärna den här
http://www.sharedjourney.com/articles/guaf.html
Nu längtar jag så mycket till dess att jag ska få se om det finns ett liv där inne. Vet inte när det kan bli UL. Det första man gör är väl KUB? Jag vet som sagt inte vad som erbjuds mig här i vårt landsting. Jag har inga åkommor som gör att jag kan få ett tidigt UL i v.7-9 som man läser att många får göra.