Så hade jag inte gjort det ännu hade jag satsat på det denna vecka, för det är ett lagom stort projekt och ett viktigt sådant också!
Jag har inte bestämt mig ännu för mitt veckoprojekt denna vecka. Jag fuskar ju i badrummet, genom att vi har tvättstugan varannan vecka numera så passar jag på att storstäda badrummet när jag ändå tvättar badrumsmattor och alla badlakan etc. Så med daglig S&S och WHB den vecka badrummet inte storstädas så blir det ju aldrig smutsigt där. Så jag kör en rejäl storstädning som vanligt på onsdag när det är tvättstuga.
Istället för extrarum har jag bestämt mig för att packa upp kartonger från flytten som står i källaren och decluttra dom. Men jag skulle vilja hitta ett "veckans projekt" också.
Har du förslag?
Jag har försökt tänka på vad jag tycker skulle vara ett bra veckans projekt, men kommer inte på något bra o självklart så som linneskåpet. Jag kommer fokusera på mina mediciner och min sminkförvaring. Har även en del smycken i badrummet, så det får jag oxå försöka organisera.
Du har ju en hel del inlägg om badrummet redan.
Nästa vecka tycker jag du kan fördjupa dig i nattduksborden, så vi kan gräva oss ner där :)
Vad vi ska ha eller inte ha där...
Eller hur vi bäddar våra sängar på bästa sätt.