Inlägg från: sholof |Visa alla inlägg
  • sholof

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

Jag tror att det är dags för en ny genomgång i badrumsskåpet och även i garderoberna på badrummet där vi har handdukar, extra förvaring av tvål m.m. Så detta får bli veckans nya projekt.

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • sholof

Jag behöver ha hjälp! Hur avregistrerar mig från flylady mailen? :) vill bara ha flylady lite.

• sholof
    Linn77 skrev 2013-09-17 16:23:46 följande:
    Sholof: längst ner i mailen från FlyLady finns en länk som heter "safe unsubscribe" klicka på den så kommer det upp en ruta där du kan ändra till lite.

haha, så oerhört komiskt att man måste läsa mailen för att hitta vart man ska avregistrera sig :) Då ska jag göra det sen. 

Jag kan passa på att tacka för ett av recepten på din blogg Linn: bananpannkaka, enkelt, gott och snabbtlagat när man kommer hem o är svulten. :)
  • sholof
    Luktärten skrev 2013-09-17 22:31:41 följande:

Bananpannkaka, det låter gott. Ska kika in på bloggen om en stund!

Läsa mailen??? Jag orkar inte... Lite lustigt men när det kommer 10-15 mail om dagen orkar jag inte läsa ett enda. Ska byta till varianten Lite istället.

Ja jag hittade receptet under 5:2dieten på hennes blogg. Har inte hakat på dieten men testar lite recept och att dra ner kalorier.  Det var rätt mättande o snabbt att göra.

Jag läser inte heller ett enda av alla mailen som kommer, ska försöka ändra så jag bara får ett mail om dagen. Förstår inte hur de kan skicka ut så många mail på en dag, de som vill att man ska ha ordning o inte så mycket saker :)  
  • sholof

Sådär ja, nu har jag tömt min mailbox och äntligen avregistrerat mig från alla flyladymailen förutom flylady lite. Så nu kanske jag kan orka läsa det mailet som kommer iaf. :)

• sholof
    Linn77 skrev 2013-09-18 18:18:14 följande:
    abinito: ja, den var verkligen god. Gillade hur dom olika smakerna blev tillsammans.

låter spännande med baconquinoa! Vad är det, hur gör man? Orkar inte leta bakåt om det i tråden :P
  • sholof

Sparkade liv lite i bildtråden för badrummet, så  nya bilder där från vårt badkarsbyte m.m. för den som är intresserad. :)

• sholof
    abinito skrev 2013-09-18 20:04:44 följande:
    Sholof: MåBra-sajten ligger nere till imorgon kl 10, så jag kan inte länka tyvärr.en sök på baconquinoa imorgon så borde det komma upp.

Oki det ska jag göra. Tackar :)
  • sholof
    hon mot strömmen skrev 2013-09-19 22:29:41 följande:
    Nu är jag färdig med allt, Fick för mig att jag hade massa smutstvätt men det var bara tre maskiner. Började fundera var all smutstvätt låg så jag for en vända i huset och hittade ingenting mer....Hur är det möjligt?????

Var lugn, imorgon är en ny dag :)
Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!