• C h a r m a

    Fototävling färg - RÖD

    Fototävlingstråd färg - RÖD.
    Rösta på bästa tagna bild och motivera gärna din röst.

    Omröstning pågår till Onsdag midnatt.

    Färg Röd

    1.



    2.


    3.


    4.


    5.


    6.


    7.


  • Svar på tråden Fototävling färg - RÖD
  • C h a r m a

    Egentligen vill jag inte rösta på min egna bild, men jag tyckte verkligen den var finast i denna tävlingen, så det fick bli så :)


  • Normans

    Hm, velar mellan 2 och 7....7 får min röst 


    Common sense is like deodorant, those that need it most, don't use it
  • MikkisP

    Kul att det stod att man Inte fick ha sin egen namnlogga på bilden (i reglerna), trots att detta vore självklart...sen blir dom godkända ändå, fast dom bryter mot reglerna...och varför i hela friden får man rösta på sin egen???....hmm låter väldigt tokigt!

  • morriis
    MikkisP skrev 2012-01-01 22:59:50 följande:
    Kul att det stod att man Inte fick ha sin egen namnlogga på bilden (i reglerna), trots att detta vore självklart...sen blir dom godkända ändå, fast dom bryter mot reglerna...och varför i hela friden får man rösta på sin egen???....hmm låter väldigt tokigt!
    Då har du nog inte läst ordentligt. "* Annan text än namnmärkning/vattenstämpel är inte tillåten" Läs om läs rätt.
    Din kalaspuff i sagovärlden
  • MikkisP

    hehe oj, ne då lästa jag nog lite fel....men fortfarande, varför rösta på sin egen? borde inte de va en bra regel, att man Inte får?

  • morriis
    MikkisP skrev 2012-01-01 23:03:15 följande:
    hehe oj, ne då lästa jag nog lite fel....men fortfarande, varför rösta på sin egen? borde inte de va en bra regel, att man Inte får?
    Det är ingenting som går att kontrollera på samma vis som texter osv i bilden, så det har inte blivit av att det blivit satt som regel. Det är ju upp till var och en hur man lägger rösten men personligen tycker jag att man inte röstar på sig själv. Känner jag själv inte för att rösta på någon av bilderna så väljer jag visa resultat eller så struntar jag i att rösta. Förhoppningsvis är det inte allt för vanligt med egenröster :)
    Din kalaspuff i sagovärlden
  • Normans
    morriis skrev 2012-01-01 23:06:25 följande:
    Det är ingenting som går att kontrollera på samma vis som texter osv i bilden, så det har inte blivit av att det blivit satt som regel. Det är ju upp till var och en hur man lägger rösten men personligen tycker jag att man inte röstar på sig själv. Känner jag själv inte för att rösta på någon av bilderna så väljer jag visa resultat eller så struntar jag i att rösta. Förhoppningsvis är det inte allt för vanligt med egenröster :)
    Common sense is like deodorant, those that need it most, don't use it
Svar på tråden Fototävling färg - RÖD