• Anonym (TS)

Turkar

Jag blir så trött på att folk snackar så mycket skit om Turkar, och kommer med historier om både det ena och det andra som är hemskt och dåligt.

Tro det eller ej det finns massa normala Turkar som lever i normala förhållande med Svenska tjejer.

Alla Turkar lurar inte Svenska tjejer och alla Turkar lurara inte för att få komma till Sverige.

Ville bara skriva av mig lite

• Svar på tråden Turkar
  • Anonym (TS)

puffar upp tråden lite :-P

• Esco

Vad vill du uppnå med tråden? Vem har sagt att ALLA turkar lurar tjejer?

Dock har jag också en rad historier om turkar som inte gör annat än att lurar svenskar!

• ML86

de finns dom som lurar och dom som inte lurar men de finns de överallt.. inte bara turkar :)

• Anonym

ha ha , klart det inte är Glad , så e det i alla länder människor ,some times shit happen somtimes not....

• Anonym (finnemang)

ja du , har en kvinnlig bekant,som ofta snackar skit om just turkar att man ska hålla sig i från dom  ,ändå e hon intresserad av en själv verkar det som  , snacka om dubbelmoral.Flört

• Chazz Michael Michaels

Jag såg en bil från Turkiet en gång. Att det var därifrån den kom syntes på vindruteturkarna.

Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (Realist)

Jag har varit i Alanya en gång. Hur fint som helst, men kommer aldrig att åka till Turkiet igen pga turkarna. De ser ned på kvinnor, antastar, är oförskämda osv. Fint land, men vidrigt folk. Åk till vilket annat land som helst istället.

• Anonym (TS)
    Anonym (Realist) skrev 2012-04-19 16:31:02 följande:
    Jag har varit i Alanya en gång. Hur fint som helst, men kommer aldrig att åka till Turkiet igen pga turkarna. De ser ned på kvinnor, antastar, är oförskämda osv. Fint land, men vidrigt folk. Åk till vilket annat land som helst istället.

Jag kan hålla med om att Turkarna på turistområdena kan vara lite jobbiga och faktisk ganska otrevliga. Men åker man till en vanlig icke turiststad så är dom inte på nåt annat sätt än vi är här.

Tycker du verkar ha massa tråkiga fördommar. 
  • ElectroDiva

oj jag träffade inga jobbiga, otrevliga turkar i turkiet, inga som var sådär väldigt "på" heller.
    längtar redan tillbaka till turkiet :)
    alanya, 

• Anonym (TS)
    ElectroDiva skrev 2012-04-19 20:07:39 följande:
    oj jag träffade inga jobbiga, otrevliga turkar i turkiet, inga som var sådär väldigt "på" heller.
    längtar redan tillbaka till turkiet :)
    alanya, 
    På turistområdena kan man ju ha lite otur och träffa på pstridiga turkar, men jag älskat turkiet ändå
Svar på tråden Turkar