• Anonym (TS)

Turkar

Jag blir så trött på att folk snackar så mycket skit om Turkar, och kommer med historier om både det ena och det andra som är hemskt och dåligt.

Tro det eller ej det finns massa normala Turkar som lever i normala förhållande med Svenska tjejer.

Alla Turkar lurar inte Svenska tjejer och alla Turkar lurara inte för att få komma till Sverige.

Ville bara skriva av mig lite

• Svar på tråden Turkar
  • Anonym (TS)
    Anonym (Realist) skrev 2012-04-24 14:21:50 följande:
    Hehe, du ja, men nu menar vi inte svenska WT-kvinnor.

du är bara patetisk
  • Anonym
    Anonym (Realist) skrev 2012-04-24 14:21:50 följande:
    Hehe, du ja, men nu menar vi inte svenska WT-kvinnor.
    Gäsp alla dagar en Turk än en liten människa som dig, som tror du blir större av att trycka ned andra. Ha dett gott Tjiing
  • Anonym (Realist)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-24 14:24:35 följande:

du är bara patetisk

Jag rekommenderar dig att flytta till Alanya så kommer du att få uppleva turkarna själv då - såvida du inte är en ful gammal kärring. Det var allt från mig, nu får du ha din tråd för dig själv då man inte får berätta något om negativa erfarenheter om turkar utan att bli påhoppad. Hejs!
  • Anonym (TS)
    Anonym (Realist) skrev 2012-04-24 14:50:59 följande:

Jag rekommenderar dig att flytta till Alanya så kommer du att få uppleva turkarna själv då - såvida du inte är en ful gammal kärring. Det var allt från mig, nu får du ha din tråd för dig själv då man inte får berätta något om negativa erfarenheter om turkar utan att bli påhoppad. Hejs!
    jag har varit i alanya många många gånger, och även i andra delar av Turkiet . Jag är även gift med en Turk och vi bor i sverige . Jag skulle gärna vilja bo i alanya i framtiden, och jag är 29 så så jäkla gammal är jag inte . Min man är 35 år. Och ful är jag inte heller
  • Anonym (finnemang)

men grattis till alla då som lyckats hitta det bra det finns bra och dåligt här i sverige med.  , det finns dom som har negativa erfarenheter...respektera det för fanFlört

• Lilly Jk

När ni antiturkar diskuterar behöver ni verkligen inte ta upp just Alanya.
    Alanya är knappt Turkiet än tack vare turismen och det är på grund av den som
    det också är så som det är där.
    Åk till exempelvis Bodrum och skillnaden är enorm.

Precis som att det är skillnad på svenskar och svenskar så är det också skillnad bland turkarna.

• Anonym (merhaba)
    Anonym skrev 2012-04-24 11:38:36 följande:
    Det mesta skitsnacket jag hör om turkar kommer från...... turkar.
    Detta speciellt om det gäller turistorter som t.ex Alanya, där de flesta som arbetar under turistsäsongen är kurder. Så det mesta skitsnacket om turkar från turkar är egentligen om kurder från turkar. 

• Anonym (TS)
    Tjenixen skrev 2012-09-19 09:32:00 följande:

Vi svenskar är nog lessa på alla svenne skämt med.. Toughen up ...

Vad menar du?
  • Erkans fru

Ser att det är ett tag sen någon skrev i denna tråd, men ramlade över den och känner att jag mååååste få kommentera :D

Har varit i turkiet 10 gånger, 8 gånger i alanya, en gång i side och en gång i marmaris. Och guuuud, jag kan inte få nog av det underbara stället.. Alanya, ja där är turkarna och kurderna väldigt på men vill man inte prata med dom så behöver man inte, man kan bara kolla bort och ignorera. i Side däremot var det lugnare på den fronten. Marmaris kommer jag inte ihåg.

Har sett så mycket där nere, och killar som var skandinaviska flickvänner men ofta går hem med nya tjejer varje kväll. MEN!!!! Det finns även dom som går hem och lägger sig ensamma tro det eller ej. Jag är ung och har sett allt som utelivet i turkiet har att erbjuda och alla som säger att turkarna är dumma i huvudet osv, ni har nog kanske själva inte varit tydliga med vad ni vill?? Vill ni inte prata med en turk så tvingar dom dig inte (finns SJÄLVKLART undantag som med allt annat), vill du inte följa hem med en turk efter utekvällen så behöver du inte, vill du inte dricka en drink som du blir bjuden på av en turk, drick den inte Så enkelt är det, visst har man bara varit där en gång så är det väl svårt att tänka på allt sånt där, det tyckte jag iallafall, jag trodde bara att om någon random bjöd mig på en drink så var det för att dom var snälla, jag visste inte att det var för att många turister åker dit för att supa sig dyngraka och gå hem och ha sex med en turk.. nejnej, men de har jag lärt mig nu haha.

Och se på mig, det löste sig.. Jag är megaförälskad, väntar barn med min turkiska man som har bott här med mig i 5 år nu Innan han flyttade hit så bodde jag med hans familj i Konya och hans familj är helt fantastisk.

• Anonym (Hoj)

Jag har mest bara bra erfarenheter av turkarna. Han som jobbar på pizzerian och gör en riktigt asskicking god pizza, städaren på jobbet som kommer ihåg att tömma min papperskorg i alla fall två gånger i månaden och spärrvakten till tunnelbanan som kan minst tre hela meningar på svenska. Sen resten av de turkiska männen som flirtar och visslar efter mig och får mig att känna mig riktigt schnygg och schpeciell. Turk är inte burk, turk är toppen!

• rony123891

IS är nästan besegrat fast jävla skit turkarna krigar fortfarande mot kurderna bara för land och makt. Död till erdogan och alla i hans arme.

• Turkburk
    rony123891 skrev 2018-01-24 08:41:04 följande:

IS är nästan besegrat fast jävla skit turkarna krigar fortfarande mot kurderna bara för land och makt. Död till erdogan och alla i hans arme.

Vi hjälper endast Syrien att vara hel och fri. Du vill väl inte ha fler flyktingar hit?
Svar på tråden Turkar