Ser att det är ett tag sen någon skrev i denna tråd, men ramlade över den och känner att jag mååååste få kommentera :D
Har varit i turkiet 10 gånger, 8 gånger i alanya, en gång i side och en gång i marmaris. Och guuuud, jag kan inte få nog av det underbara stället.. Alanya, ja där är turkarna och kurderna väldigt på men vill man inte prata med dom så behöver man inte, man kan bara kolla bort och ignorera. i Side däremot var det lugnare på den fronten. Marmaris kommer jag inte ihåg.
Har sett så mycket där nere, och killar som var skandinaviska flickvänner men ofta går hem med nya tjejer varje kväll. MEN!!!! Det finns även dom som går hem och lägger sig ensamma
tro det eller ej. Jag är ung och har sett allt som utelivet i turkiet har att erbjuda och alla som säger att turkarna är dumma i huvudet osv, ni har nog kanske själva inte varit tydliga med vad ni vill?? Vill ni inte prata med en turk så tvingar dom dig inte (finns SJÄLVKLART undantag som med allt annat), vill du inte följa hem med en turk efter utekvällen så behöver du inte, vill du inte dricka en drink som du blir bjuden på av en turk, drick den inte
Så enkelt är det, visst har man bara varit där en gång så är det väl svårt att tänka på allt sånt där, det tyckte jag iallafall, jag trodde bara att om någon random bjöd mig på en drink så var det för att dom var snälla, jag visste inte att det var för att många turister åker dit för att supa sig dyngraka och gå hem och ha sex med en turk.. nejnej, men de har jag lärt mig nu
haha.
Och se på mig, det löste sig.. Jag är megaförälskad, väntar barn med min turkiska man som har bott här med mig i 5 år nu
Innan han flyttade hit så bodde jag med hans familj i Konya och hans familj är helt fantastisk.