• Anonym (TS)

Turkar

Jag blir så trött på att folk snackar så mycket skit om Turkar, och kommer med historier om både det ena och det andra som är hemskt och dåligt.

Tro det eller ej det finns massa normala Turkar som lever i normala förhållande med Svenska tjejer.

Alla Turkar lurar inte Svenska tjejer och alla Turkar lurara inte för att få komma till Sverige.

Ville bara skriva av mig lite

• Svar på tråden Turkar
  • Anonym (Realist)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-19 20:06:04 följande:

Jag kan hålla med om att Turkarna på turistområdena kan vara lite jobbiga och faktisk ganska otrevliga. Men åker man till en vanlig icke turiststad så är dom inte på nåt annat sätt än vi är här.

Tycker du verkar ha massa tråkiga fördommar. 

Fördomar? Nu pratar du ju i nattmössan, vet du inte vad en fördom betyder? Jag har ju varit i Alanya och ALLa TURKAR jag mötte där var oförskämda, 150 av 150 pers, otrevliga, vidriga. Det är ingen fördom, det är ett konstaterande.
  • Anonym (Realist)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-19 20:10:22 följande:
    På turistområdena kan man ju ha lite otur och träffa på pstridiga turkar, men jag älskat turkiet ändå

Ja, men nu handlar ju inte din tråd om Turkiet, utan om turkar. "kräks"
  • Anonym (TS)
    Anonym (Realist) skrev 2012-04-24 09:00:20 följande:

Fördomar? Nu pratar du ju i nattmössan, vet du inte vad en fördom betyder? Jag har ju varit i Alanya och ALLa TURKAR jag mötte där var oförskämda, 150 av 150 pers, otrevliga, vidriga. Det är ingen fördom, det är ett konstaterande.

Ibland blir man behandlad som man själv behandlar andra...
  • Anonym (finnemang)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-24 10:29:43 följande:
    exakt .......och tvärtom...Glad
  • Anonym (Realist)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-24 10:29:43 följande:

Eller tvärtom. Är du artig mot dem, så tolkar de det som att det är ok att ta dig i skrevet.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Realist) skrev 2012-04-24 11:35:53 följande:

Eller tvärtom. Är du artig mot dem, så tolkar de det som att det är ok att ta dig i skrevet.

fy fan va du överdriver. Du försöker framställa Turkar som om dom är några efterblivna idioter, patetiskt av dig.
  • Anonym

Det mesta skitsnacket jag hör om turkar kommer från...... turkar.

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2012-04-24 11:38:36 följande:
    Det mesta skitsnacket jag hör om turkar kommer från...... turkar.
    jasså, det var intressant :-P ?!
  • Anonym (finnemang)

det är olika från människa till människa så e det ju även med svenskar finns ju idioter här med...

• Anonym (Realist)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-24 11:37:07 följande:

fy fan va du överdriver. Du försöker framställa Turkar som om dom är några efterblivna idioter, patetiskt av dig.

Nej, helt sant. Eller att bli plötsligt vid ett normalt samtal bli slickad på halsen när du är ensam med dem i deras affär?  Att kalla turkar för efterblivna idioter, vore att förolämpa efterblivna idioter.
Svar på tråden Turkar