Inlägg från: Anonym (Realist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Realist)

Turkar

Jag har varit i Alanya en gång. Hur fint som helst, men kommer aldrig att åka till Turkiet igen pga turkarna. De ser ned på kvinnor, antastar, är oförskämda osv. Fint land, men vidrigt folk. Åk till vilket annat land som helst istället.

• Anonym (Realist)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-19 20:06:04 följande:

Jag kan hålla med om att Turkarna på turistområdena kan vara lite jobbiga och faktisk ganska otrevliga. Men åker man till en vanlig icke turiststad så är dom inte på nåt annat sätt än vi är här.

Tycker du verkar ha massa tråkiga fördommar. 

Fördomar? Nu pratar du ju i nattmössan, vet du inte vad en fördom betyder? Jag har ju varit i Alanya och ALLa TURKAR jag mötte där var oförskämda, 150 av 150 pers, otrevliga, vidriga. Det är ingen fördom, det är ett konstaterande.
  • Anonym (Realist)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-19 20:10:22 följande:
    På turistområdena kan man ju ha lite otur och träffa på pstridiga turkar, men jag älskat turkiet ändå

Ja, men nu handlar ju inte din tråd om Turkiet, utan om turkar. "kräks"
  • Anonym (Realist)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-24 10:29:43 följande:

Ibland blir man behandlad som man själv behandlar andra...

Eller tvärtom. Är du artig mot dem, så tolkar de det som att det är ok att ta dig i skrevet.
  • Anonym (Realist)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-24 11:37:07 följande:

fy fan va du överdriver. Du försöker framställa Turkar som om dom är några efterblivna idioter, patetiskt av dig.

Nej, helt sant. Eller att bli plötsligt vid ett normalt samtal bli slickad på halsen när du är ensam med dem i deras affär?  Att kalla turkar för efterblivna idioter, vore att förolämpa efterblivna idioter.
  • Anonym (Realist)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-24 12:07:24 följande:
    snacka om att dra allt till sin spets. Det som du beskriver händer säkert nångång, men knappast att man kan dra alla turkar över en kant.

Okej. varför vill du inte veta vad folk har för erfarenhet utav turkar då? Är du själv turk eller gift med en?
  • Anonym (Realist)
    Anonym skrev 2012-04-24 14:14:22 följande:
    Nope jag har bunkrat upp med både godis och chips och cola ;)

Allvarligt det finns minst lika många idioter till svenskar alla har olika egenskaper, svenskar är i överlag ogenerösa och missunnsamma öl drickande sporttöntar som ser till semestern som ett 5 veckor långt suprace för annars kan man inte koppla av!

Turkar överlag anser jag som både generösa och gästvänliga, de har säkert brister som alla andra människor hur vore livet om alla var perfekta, jävligt tråkigt!!

Den stora skillnaden med svenskar och Turkar är att i Sverige så sägs det att det ska va jämlikt medan det bland Turkar oftast förväntas att kvinnan ska se över hemmet. Faktum är att Svenska kvinnor får va slavar i köket utan någon som helst uppskattning. Medan kvinnan som en Turk har står i köket men får uppskattning i tex Guld.

Samt otrohet ska vi inte prata om när jag är ute så är det mest Svenska ringmärkta män som försöker få en i säng.

Så alla dagar skulle jag välja en Turk före en Svensk!!

//Singel svensk kvinna 
    Hehe, du ja, men nu menar vi inte svenska WT-kvinnor.
  • Anonym (Realist)
    Anonym (TS) skrev 2012-04-24 14:24:35 följande:

du är bara patetisk

Jag rekommenderar dig att flytta till Alanya så kommer du att få uppleva turkarna själv då - såvida du inte är en ful gammal kärring. Det var allt från mig, nu får du ha din tråd för dig själv då man inte får berätta något om negativa erfarenheter om turkar utan att bli påhoppad. Hejs!
Svar på tråden Turkar