• Rocknangel

vattenkoppr ( bild )

Kan detta vara vattenkoppor .. 
    Nyårsnatten hade sonen hög feber och hela dagen igår och han sa att han hade ont i " pannan " .
    Idag bättre på feberfronten men lite hängig .. upptäckte de här idag ?
    Kan de vara vattenkopper tro  ?

• Svar på tråden vattenkoppr ( bild )
  • principessan

Japp det ser det ut som!

• Rocknangel

ska man bara vänta o se om de ökar ? eller behöver man kontakta vården ? De gör väl inte så mycket men kan va skönt o få de bekräftat av en läkare ?
    Nån som vet ?  

• HelleGbg

jag tror inte du ska ta med sonen till någon läkare, det finns folk i väntrum som kan bli mkt sjuka av vattkopps virus, så har han vattkoppor så har han. Du kan stilla klådan  med tavegyl.

• Rocknangel
    HelleGbg skrev 2012-01-02 11:24:51 följande:
    jag tror inte du ska ta med sonen till någon läkare, det finns folk i väntrum som kan bli mkt sjuka av vattkopps virus, så har han vattkoppor så har han. Du kan stilla klådan  med tavegyl.
    ok ... ännu har han inte fått nån klåda de här kom i morse .
  • Saarraa

Ser helt klart ut som vattkoppor.. Men jag har själv blivit "lurad" av mystiska prickar på sonen, så man vet aldrig :P

Ensamstående mamma - dolphin.blogg.se
  • HelleGbg

ge det några dagar och se.....:)kanske kommer klådan när mer uppstår.......

• skoladan

Det ser ut som vattkoppor. Mitt barnbarn fick det också på natten mot nyårsafton.

• Tahu

Är det en liten vattenblåsa i mitten? (svårt att se) Men isåfall är det nog vattkoppor!

Diskutera aldrig med idioter, dom drar ner dig till sin nivå och vinner på erfarenhet!
Svar på tråden vattenkoppr ( bild )