• pingla1991

Pergotime

Hej!
    Har precis ätit min första kur med pergo och är idag på dag 14 utan någon som helst stegring :(
    När fick ni stegring?När är hoppet ute för denna gång? 

• pingla1991
    Matilda03 skrev 2012-01-23 18:35:26 följande:
    Hej Pingla!

Jag tänkte bara säga att jag är i samma sits, är idag på dag 15 utan stegring men det verkar ju  vanligt att äl kommer lite senare. Annars verkar ju dubbelkur funka bättre för en del också. Hoppas att du får stegring snart!
    Känner mig helt nere:( Hoppas de kommer för oss båda! Är ju första kuren så har inga jätte förväntningar men innerst inne så är de klart att man hoppas som innevassen...
  • pingla1991
    Anonym skrev 2012-01-23 20:12:26 följande:
    Men har ni inte gjort VUL för att räkna blåsor? Runt dag 13-14 i cykeln vill min göra det...sen fick jag komma tillbaka på dag 16 första kuren för att se hur de växte....(men sen var det 3 st o då fick vi sexförbud Obestämdbåde kur 1 o kur 2, men denna gången var vi olydiga o det verkar som om jag är gravid Drömmer!! )

Vid VUL brukar läkaren kunna se när ÄL ska bli.
    Har inte fått göra vul tuvärr :( hade jag fått göra de så hade jag sluppit ovissheten! Nästa månad ska jag få dubbelkur, då kommer jag att kollas upp...denna gång ska jag bara ta blodprov dag 23.
Svar på tråden Pergotime