Inlägg från: Babie |Visa alla inlägg
  • Babie

Pitbull + bebis?

jen75: Har han blivit biten? .... Då är det nog inte så troligt att just den var renrasig...

• Babie

Men suck... jag tycker inte det är barnsligt att tala illa om nått man aldrig träffat(hunden).

varför ska man vara så otroligt dum att tro på media, varför tror ni att hundar överhuvdtaget biter människor? JO för att männskorna är elaka mot dom.. Om ett barn drar hunden hårt i svansen..tro ni inte då att hunden blir arg och får ont?

Ja själv nafsa vår hund i örat och hon blev lite putt, men sen sa jag förlåt och då pussades hon sönder mej

Vår hund är helt otrolig med våran dotter. När hon sitter i babyasittern ligger hon där och vaktar och tittat på oss direkt när dottern skriker till för och typ visa "ööh , hon är vaken.. ta hand om henne".. våran hund ligger tillåmed när jag ammar dottern, lägger hakan på knät och bara tittar på oss ...

• Babie

ima: lämpliga? En pitbull är lämplig nog :)

• Babie

Lilith74 : jaha? Men varför tror du en hund biter för.. någon måste ju har gjort hunden illa, eller så är det nått helt fel på hunden. om hunden bet dn mamma över fältet så kanske ägaren skulle ha större koll..

• Babie

flora77: men du förlitar dej bara på andra/media...varför ska jag lyssna på de?

• Babie

folk är väldigt dåliga på att hålla koll på sina hundar utomhus.. *tykka*

• Babie

bondamora: jag tror inte vår hund kommer att reagera på ett agressivt sätt om vår dotter drar henne i svansen, men som sagt. man ska inte reta hunden.. tänker inte tillåta henne att göra det..

• Babie

Dayna Lee : Vadå val? Jag sa ju tillåmed från början att detta inte handlar om mej, sen ställer folk frågor..så man får väl svara?

• Babie

bondamora: Jag är övertygad om att det inte kommer vara några problem för oss..

• Babie

det finns hundar med medfött dåligt pyske. och det finns idioter som uppfostrar hundar agressivt, lär som att morra/bita/slåss och sådana saker enbart för att visa upp att dom har en tuff hund. men själv mär jag öevrtygad om att just vår hund är en snäll familjehund och är där efter inte alls rädd att hon ska göra illa dottern..

• Babie

flora: du skerv att du förstår att människor r skeptiska mot pitbulls som enbart hört av media. och det tycker jag 'r löjligt.. det var det ända..

• Babie

Väntarochlängtar : du behöver inte skriva om du inte vill, jag tvingar dej då inte. jag tycker bara det är så för j*vla trist att folk ska tro på media. Dom förstorar alltid saker för att allt ska låta så dramatiskt och det gäller ju allt som skrivs. tycker det är sjukt att man kan smutskasta något så som dom gör. med hundraser...

Jag litar mer på vår hund än en människa..

Svar på tråden Pitbull + bebis?