• Thomas 082

    Västeråspappor ?

    Finns det några Pappor här som är bosatta i västerås ? Kanske ses för en fika , eller något annat socialt ? 

     

  • Svar på tråden Västeråspappor ?
  • MrDooZeR

    Hej! Jag bor i surahammar, vi ska ha vårat första barn nu i slutet av februari :) känns skit spännande, måste säga att pappor är väldigt tråkiga när de gäller grupper efter att sökt runt massor haha. Hur många barn har du? Gamla? :) ha det

  • Thomas 082

    Jag har ett barn, en dotter på 5år som bor hos mig varannan vecka! Ja det är inte alls lika mycket fart som på mammorna inte!  

  • MrDooZeR

    Okej vad spännande :) kan de vara för att vi har viktigare saker för oss än att hålla till här tro? :) måste nog vara så haha!

  • Tobias

    boende ivästerås har en dotter på ¨3år varran vecka,, sen har mn sambo 2 döttrar på 10 &6 sen väntar vi en tillökning i juli en liten tjej till ;)

  • MrDooZeR

    I torsags 10.48 kom lilla fred! Så nu jar jag barn utanför magen, världens gulligaste son :) *stolt pappa*

  • Christian D

    Jag bor också i Västerås, med en dotter på 14 månader och en son på 2 veckor. Fullt upp!

  • Thomas 082

    Här har det hänt grejer sen jag startade tråden ser jag . vi verkar ju helt klart vara ett gäng västeråsfarsor här på FL =) 

  • MrDooZeR

    Jag kommer säkert få ångra detta men längtar tills grabben gör annat än sover, äter och skiter haha!

Svar på tråden Västeråspappor ?