Västeråspappor ?
Finns det några Pappor här som är bosatta i västerås ? Kanske ses för en fika , eller något annat socialt ?
Finns det några Pappor här som är bosatta i västerås ? Kanske ses för en fika , eller något annat socialt ?
Hej! Här är en västeråspappa till:) Jo, jag håller med, mammorna har alltid en massa andra mammor att vända sig till, men som pappa är det svårt att hitta "pappagrupp" att ha som bollplank. Jag och min fru har två döttrar, en ettåring och en snart sexåring. Det är så klart många funderingar och nya utmaningar hela tiden med de båda tjejerna. Vore kul om man kunde få ihop en "pappagrupp"! Jag är med i alla fall!
Jag är också med! :) grabben är 4månader snart så jag är väldigt färsk farsa :)
Hur umgås män bäst? Krogrunda på en stillsam vardagkväll eller fika på dagtid tycker jag låter trevligt.
Fika på dagtid tycker jag låter bäst, krogrunda blir man onykter och ingen är sig själv så vad folk än säger haha!
Kan man fika på kvällen ovh vart vill man fika? Billigt på IKEA och stökigt på Busborgen är två alternativ. Har inte så mycket fikavana här i Västerås. Favoriter?
Motorintresserad träningsfanatiker finnes med dotter på 5 år. Jag har min dotter varannan vecka och inget särskillt umgänge utöver! kan va intressant att hänga på. Skicka ett mejl om det är okay..
//..
Här finns även en blivande farsa på 25 år, skulle va trevligt å träffa nån nuvarande/blivande pappa för en fika eller nåt :)
Härligt med flera! :) jag är 25år och är inte från västerås från början, bor visserligen i sura nu men de hör inte hit ;) nya vänner är väl alltid kul, svårt med dom gamla när man fått barn och dom inte. Tyvärr glider man isär lite ju :/ fika kan man väl göra lite överallt? Finns ett litet mysigt ställe hittar dock inte dit igen men kan ta reda på mer :) ligger inärheten av igor och dom spelar mycket latino/reggae musik där... Nån som vet vart jag menar? Går väl även att träffas hos nån väl? Jag är öppen för förslag :)
Hemma hos något låter spännande. Blir det knytkalas då? Jag kan göra en kladdkaka.
Jag kan koka kaffe :) går nog att tvinga frun att baka bullar haha! Tänkte att det blir lite lugnare, trevligare och fan så mycket billigare än att gå på ett fik :)