Västeråspappor ?
Finns det några Pappor här som är bosatta i västerås ? Kanske ses för en fika , eller något annat socialt ?
Finns det några Pappor här som är bosatta i västerås ? Kanske ses för en fika , eller något annat socialt ?
Jamen en fika på gränden då kanske? Det e iofs rätt högljutt där inne men det ligger ju centralt på Sturegatan. Chicco eller vad de heter på Vasagatan funkar ju med. :)
Jag har tyvärr fått förhinder den 2a, hade glömt bort ett besök då som inte var uppskrivet haha! Skyller på att jag börjar bli senil, denna gång får ni köra utan mig!
Jag hänger gärna på om ni kommer fram till något. Har ett ganska öppet schema då jag rår mycket över min egen kalender. Har både timanställning och sysslar med en egen business på sidan så då är man flexibel.
Alla är välkomna hehe :)
Men vi kan ju försöka boka n
Verkar som det försvann nåt ur ditt inlägg d0nk3yb0y. Men ska vi bestämma att vi som har möjlighet ses 2 nov kl 14 på Gränden? Blir det lyckat får vi väl försöka få till nåt snart igen så att även MrDooZeR kan vara med.
Alla är välkomna hehe :)
Men vi kan ju försöka boka nåt nästa vecka då kanske? Jag jobbar dagtid men senare på veckan kan jag ses på lunch annars.
Ja, det kan vi göra, kl 14 på fredag blir bra :)
Spara mitt nr, 073-428 22 30
Fredag verkar vara klart nu? Hur stor plånbok behöver man ta med till gränden?
Jag ska lägga fram ett par förslag på när jag är helt ledig sen, tror det är lättast haha :) Fan jag var helt säker på att den 2a var igår när jag sa att jag kunde ;) dagvild till tusen, hoppas ni får det trevligt boys!
Ja, fredag kl 14. Vilka blir vi?
Det är nog det genomsnittliga priserna som gäller, du lär få lägga kring 50 för en kaffe å nåt till.
Vi kan ju ses utanför, blir svårt att lyckas lokalisera varandra där inne tror jag.