Inlägg från: Flanker |Visa alla inlägg
  • Flanker

Västeråspappor ?

Hej,

Jag bor i Sala som ju inte ligger så långt från Västerås och är gärna med på nåt. Har en 1,5-mån son som jag är föräldraledig med fram till årsskiftet. 

• Flanker

Kort varsel förvisso, men ingen som har tid redan nu i helgen (20 eller 21 okt)? Nästa helg kan jag inte, däremot tror jag första helgen i november kan funka. För min del är det inte heller så viktigt med just en helg - jag är ju föräldraledig alla dar - utan snarare när frun jobbar eller är ledig. Är ju bra att passa på att göra såna här saker medan hon är på jobbet och hon jobbar på schema vissa vardagar och vissa helger.

• Flanker

Denna vecka passar mig mindre bra, nästa vecka funkar bättre. 30/10, 2/11 em, 3/11 eller 4/11? 

• Flanker

2 nov låter bra, helst eftermiddag som sagt. Jag är inte så hemma i V-ås så jag vet inte vad det finns för bra platser tyvärr.

• Flanker

Verkar som det försvann nåt ur ditt inlägg d0nk3yb0y. Men ska vi bestämma att vi som har möjlighet ses 2 nov kl 14 på Gränden? Blir det lyckat får vi väl försöka få till nåt snart igen så att även MrDooZeR kan vara med.

• Flanker

Det låter trevligt. Åtminstone för mig passar följande dagar i december bäst: 7, 14, 15, 16, eller 21 (min fru jobbar då och öppna förskolan är stängd!). Helst eftermiddag vid 14-tiden för min del då sonen brukar äta mellanmål då.

• Flanker

Ja, den 7e är ju ganska snart, så då lär vi få ihop nåt snabbt. Är d0nk3yb0y eller nån annan med? Kanske lugnast om vi försöker ta nåt datum lite längre fram?

Svar på tråden Västeråspappor ?