• Anonym

Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.

Se det som ett uttryck för hans tidigare dåliga erfarenheter av kvinnor och inte som en misstroendeförklaring mot dig.

• Anonym

Tar på sig och ber om ursäkt? Nä,vet du vad! Prata med han innan..han måste lita på dig!

• Anonym

Ni borde gå o prata familjerådgivning. NU innan det gror in, han har uppenbarligen problem, lös dem o du får problem av det här...

• Anonym

Jag förstår faktiskt inte heller problemet? Hade det varit min kille hade jag bara sagt "Vad löjlig du är, men om det känns bättre för dig så visst" det är ju tråkigt att du inte litar på mig men gör du testet.

• Anonym

Seriöst, vilket svin tycker jag. Har han helt plötsligt börjat tro att h*n inte är hans?
    hur var han under graviditeten?. De är ingen liten grej precis, jag skulle känna de som väldigt kränkande.

ja hur går man vidare efter något sånt här? ja antingen svälja skiten och gå vidare med erat förhållande...
    finns väl inget du kan göra. 

• Anonym

Ännu en tråd som visar att faderskapstest borde vara obligatoriskt.

• Anonym

om det var jag hade jag också sagt, visst vi gör testet, men innan hade jag krävt av honom att se till att göra nåt åt sin svartsjuka! Nu var det barnet, nästa gång är det nåt annat han är osäker /svartsjuk på...

• Anonym

Snacka om att han pissar på dig totalt!!! Jag skulle gjortfaderskapstestet när svaret kom skulle jag rulla upp det i arslet på honom och bett han fara åt helvete. .

• Anonym
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-05 18:37:17 följande:
    nä men att kräva något av sin sambo/fru för att man inte litar på dem är ingen bra grund för en stabil relation med ett sunt föräldraskap, så om han kräver faderskapstest borde hon kräva familjeterapi i utbyte, och de kan börja i terapin innan barnet är fött så kan han få sitt test sen då.

Det är ju ett tydligt tecken på att mannen inte mår bra och ett test kommer inte göra att han mår bättre, han kommer hitta andra saker som gör att han tvivlar, på detta eller andra saker i relationen.
    Jag håller med!

Fy faan vad kränkt jag känt mig ifall min man velat ha faderskapstest, det han då säger är ju att han tror att jag _kan_ ha varit med en annan.  Jag frågade faktiskt min man ifall han nånsin tvivlat eftersom vi har fyra blonda barn och jag är rödhårig och min man nästan svarthårig, men ahn sa att han aldrig gjort det.
  • Anonym
    Twins2 skrev 2012-01-05 18:46:50 följande:
    Långsäkt ja men förväxling av barn på bb (har hänt tidigare)
    Så du tror at ts sambo misstänker att förväxling skett på bb?
Svar på tråden Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.