• Savant

Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.

Folk är ju otrogna, och det är ju bara de som "aldrig skulle vara otrogna" som faktiskt är det. Så det resonemanget håller ju inte.
    Andra ser äktenskapsförord också som någonting dumt. Samma sak, man är korkad om man agerar utifrån någons ord (ord som kan förändras) i en ekonomifråga. Det kan nog bli lika dåliga konsekvenser som att skriva under ett lån åt en familjemedlem... man ska bara inte göra så.

Allt jag säger är för att provocera och jag står inte får någonting som jag skriver, eller ?
  • Savant
    Anonym (Superledsen) skrev 2012-01-06 10:26:17 följande:
    /..Men det är ju han som behöver det mest så jag ska nog tvinga iväg honom på terapi själv.
    Ledsen att säga det men om inte du kan acceptera att faderskapstest finns för nyttjande, så är det nog du som behöver terapi Skäms
    Allt jag säger är för att provocera och jag står inte får någonting som jag skriver, eller ?
  • Savant
    Anonym (Superledsen) skrev 2012-01-06 11:19:15 följande:
    Tack alla igen för svar- de med stöd och de utan. Allt är bra att höra. Som avslutning för min del kan jag bara säga att jag verkligen ur djupet av mig själv tycker synd om min sambo och alla de här som skrivit att man aldrig kan lita på någon till 100%. Jag har gjort det. Och det är en härlig känsla. Skulle inte vilja leva MITT liv på något annat sätt. Tycker faktiskt inte att jag behöver terapi för att jag tycker det. Kram på er alla
    ..så du skulle ta ett lån i ditt namn åt din syster när hon ska köpa hus? Annars är du ju konstig. Jag menar, lita på en främmande människa till 100% men inte ditt kött och blod.
    Du får nog krypa till korset och ta ansvar för dina handligar... oavsett vad du skriver i tråden Flört
Svar på tråden Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.