• Pimey

Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.

Förstår att du blev sårad, min sambo sa likadant då jag var gravid. att han ville göra ett faderskapstest inte utav ilska utan helt spontant. Själv fick jag en chock och blev lite ledsen men jag har ju inget att dölja så varför inte liksom? för mig var det inte lika stor betydelse som för dig. Men det blev aldrig av utan han kom till insikt själv att det var nog dumt att säg så, när sonen föddes för 7 månader sen så skrattade han och sa: "Ja det där med faderskapstest kan man ju slänga i väggen, han ser ju ut som mig". Nu kanske din sambo inte själv inser hur dumt det är att han kräver något sånt här, jag tycker att han ska gå i terapi. eller ni båda för han måste lära sig att lita på folk på nytt igen annars så kommer det bara fortsätta och tillslut kanske slutar illa. Att gå ifrån han nu löser inget man måste försöka kämpa, för barnets skull och för eran egen skull. Ni som säger att hon ska lämna han jag säger bara att det blir inte bättre då utan man måste försöka. funkar det inte ja då finns det inget annat val än att gå skilda vägar. Men att lämna någon på en gång är bara fegt. Hoppas det löser sig för er!

Svar på tråden Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.