• mamma91

Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.

Har bara läst ts..
    Men jag har varit med om precis samma sak men min sambo kläckte ur sig det när vi var på bb.. änns ju inte som man kan neka dom då det värkar konstigt. ibörjan mådde jag jätte dåligt och detta gjorde att min mjölk inte riktigt ville rinna till.. var så besviken och ledsen hur man kan göra så när man just fått barn tillsammans.. har aldrig heller vart otrogen eller gett han en anledning till att vilja ta ett faderskaps test.. men vi gjorde det för jag ville visa att han hade fel å så klart var det han som var pappan.. visserligen är vi mycket yngre än er men jag förstår precis hur du känner..
    Jag har försökt att förstå hur han tänker å förväntade mig en ursäkt när det var klart men nej då inte fick jag de heller :/ har svårt att förstå.. men vi är fortfarande sambos och jag älskar han mer än allt annat! Har pratat med min bvc sköterska om detta och hon sa att även pappor kan få förlossnings depression å förmodligen något sådant min sambo fick..... men det är fortfarande inte okej! hoppas det löser sig för dig ts!!
    Kram

Svar på tråden Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.