• Anonym (japp)

Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.

Jag kan faktiskt förstaa att män kan tvivla paa sitt faderskap - och det utan att vilja saara sin partner. Vi kvinnor vet ju att vi med största sannolikhet är mor till barnet (om inte en förväxling skett paa bb, vilket händer men är ytterst sällsynt). Mannen däremot... Jag skulle inte ha naagra problem om min partner skulle vilja testa sej och barnen, saa länge barnen inte faar reda paa vad som görs, och skulle inte se det som en misstroendeakt gentemot mej. F.ö. tycker jag inte att det är helt sunt utan rentav naivt att lita paa naagon till 100% - vi är alla människor och även med de bästa avsikter kan saker och ting ibland bli "fel".

TS, försök se saker och ting utifraan din partners perspektiv och hur du hade agerat i hans situation med otrohet i det förflutna. Det hela har inget med dej att göra saa försök sätta ditt saarade ego aat sidan. Dessutom borde det väl även för dej kännas bättre när han efter testet vet med säkerhet att barnet är hans och det det gaar att lita paa dej... 

• Anonym (japp)

Oj, mitt inlägg blev rätt likt Absoluts... haaller med ! :o)

Svar på tråden Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.