Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.
Gör testet och sen när han har svaret i hand så säg till honom att sluta jämföra dig med hans ex, för det är en rejäl jävla kränkning!
Gör testet och sen när han har svaret i hand så säg till honom att sluta jämföra dig med hans ex, för det är en rejäl jävla kränkning!
Ot, men när jag var gravid så sa jag till barnens pappa att han skulle göra faderskapstest (jag visste till hundra att han är pappa), han avböjde det. Så då sa jag att jag vill aldrig någonsin få höra sånt skit om att han kanske inte är pappa i framtiden. Har aldrig hört sånt heller..
Men då bodde vi inte ihop heller när jag blev gravid, han var över en helg som ja, resulterade i graviditet. Bor man tillsammans så känns det underligt att den ena skulle bedra, men samtidigt.. När man läser här på fl.. så är de inte alls underligt, de verkar va lte sport över det hela.. Funderar mest över varför vill han ta testet nu? Varför inte då i början? Är det för att jävlas så mycket han kan? Är ett sådant relation något att hålla sig fast vid då?