Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.
Jag blir fundersam over hur misstrogna manga manniskor ar egentligen?? Ja ni far forlata mig, men det slar mig av de svar jag har sett i denna traden, att man aldrig ska lita pa sin partner.. Da undrar jag, vem ska man kunna lita pa da?? Normalt sunt tankande sager mig att min make ar mig trogen, jag ser inga som helst skal att be honom gora tester var och varannan manad for div generiska sjukdommar.. Ej heller han for mig.. Tillit rakar ju faktiskt vara en av stottepelarna i ett forhallande, utan den, sa far jag nog saga att det inte ar mycket forhallande att bygga vidare pa..
Hade min make jamfort mig med sina ex, sa hade han varit ute genom dorren ganska snart, for da har han inte slappt dem, simple as..
Vad det sen galler att gora uttalande om att si eller sa manga barn har fel fader pa pappret, gor mig bara trott och ledsen, for det ar val anda inte nagot som egentligen hor traden till..
Ja jag vet att jag drog till med generiska tester, men det var det narmaste jag kunde jamfora ett faderskapstest med, sa det i sig var val iofs ett sidospar..
Nej, jag ar heller inte en naiv manniska, alla kan gora fel, men jag slas av, som jag nyss sade, misstron mot dem ni sager er alska.. Det ar dem ni har valt att dela resten(???) av era liv med, och vem fasen vill ga runt och misstro sin partner livet ut???