Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.

Jag vet själv hur det känns. Jag är själv väldigt svartsjuk (av ingen anledning) utan det är bara min personlighet. Och min man gör allt för att ge mig den bekräftelse jag behöver. Det betyder så mycket. Jag litar på honom till 10000% men jag vill ändå ha saker bekräftade. Att han ger mig bekräftelse gör mig stark och stärker oss mer och mer. Jag har inte alls samma behov av att kontrollera honom längre. Nu lever vi som ett normalt par utan problem :)

Förut kunde jag tex vilja snoka i hans mobil och eftersom han alltid tillät mig att göra det så slutade jag tillslut då jag vet att han inte har några hemlisar, frågar aldrig vem som smsar honom när hans mobil plingar till eller något om jag inte bara är allmänt nyfiken. han har gett mig sina lösenord till fb, msn ALLT Nu är jag trygg med oss! Jag loggar aldrig in på hans fb eller msn eftersom jag vet att han inte snackar med tjejer, jag tycker man ska ge sin partner den bekräftelse denne behöver för då kommer person tillslut sluta misstro en :)

• Dreams Never Ends
    Brünnhilde skrev 2012-01-07 14:21:13 följande:
    Fast jag tycker då inte att det här (bara) handlar om svartsjuka. Det handlar om BARNETS livsviktiga rätt till sitt ursprung! De vuxnas känslor hit och dit är underordnade detta syfte! Mannen får vara hur svartsjuk han vill och kvinnan får bli hur sårad hon vill - det är inte viktigt! Och så resonerar ju samhället också - det är därför män HAR rätt att begära faderskapsprov gratis.
    Ja men vad menar du? att alla par bör göra faderskapstest eller?
Svar på tråden Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.