• Johan75

Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.

Regnig måndag skrev 2012-01-07 19:13:41 följande:
    Det är fortfarande inte ett samhällsproblem.

Anser du att staten ska bestämma vem som ska gifta sig med vem? Det är ju nästa steg i att omyndigförklara människor. Du menar att de inte är ansvariga för sina känslor, den logiska följden är då att de heller inte ska bestämma vem de sätter bo med.
    Det gör redan staten. Hindersprövning för att kolla att det inte är något fuffens med i bilden.
    Behold, i come as a thief.
  • Johan75
    Regnig måndag skrev 2012-01-07 19:18:24 följande:
    Då har du inte förstått syftet med hindersprövning...

Alltså, det är så grundläggande basala kunskaper att jag inte ids förklara. Jag väljer att tro att du skojar med oss i tråden.
    Det kan väl hända att jag missat något, men kvarstår gör att staten (eller är det kyrkan fortfarande?) kollar upp att de som ska gifta sig är ärliga med vissa uppgifter. 
  • Johan75
    Regnig måndag skrev 2012-01-07 19:26:19 följande:
    Läs igen det jag skrev. jag besvarade din fråga fastän du inte är nöjd med svaret.
    Tror hon menade hindersprövningen, och den har du inte riktigt svarat på - förutom att du inte ville svara på den frågan.
  • Johan75
    Regnig måndag skrev 2012-01-07 20:36:04 följande:
    Jo jag svarade men du accepterade inte svaret men det serru är inte mitt problem utan ditt. 
    Gjorde jag inte? Har jag problem? Det var som tusan......
  • Johan75
    Anonym skrev 2012-01-07 19:25:33 följande:
    så de vixna har vetat om det men inte barnen? ja, då hjälper ju inte faderskapsprov!
    Det väcker ju en följdfråga. Ponera att det gjordes dna-tester vid förlossningar - vilka/vem har rätt att ta del av dessa?
Svar på tråden Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.