Så ledsen, sambon vill göra faderskapstest.
Se det som ett uttryck för hans tidigare dåliga erfarenheter av kvinnor och inte som en misstroendeförklaring mot dig.
Se det som ett uttryck för hans tidigare dåliga erfarenheter av kvinnor och inte som en misstroendeförklaring mot dig.
Tar på sig och ber om ursäkt? Nä,vet du vad! Prata med han innan..han måste lita på dig!
Ni borde gå o prata familjerådgivning. NU innan det gror in, han har uppenbarligen problem, lös dem o du får problem av det här...
Jag förstår faktiskt inte heller problemet? Hade det varit min kille hade jag bara sagt "Vad löjlig du är, men om det känns bättre för dig så visst" det är ju tråkigt att du inte litar på mig men gör du testet.
Seriöst, vilket svin tycker jag. Har han helt plötsligt börjat tro att h*n inte är hans?
hur var han under graviditeten?. De är ingen liten grej precis, jag skulle känna de som väldigt kränkande.
ja hur går man vidare efter något sånt här? ja antingen svälja skiten och gå vidare med erat förhållande...
finns väl inget du kan göra.
Ännu en tråd som visar att faderskapstest borde vara obligatoriskt.
om det var jag hade jag också sagt, visst vi gör testet, men innan hade jag krävt av honom att se till att göra nåt åt sin svartsjuka! Nu var det barnet, nästa gång är det nåt annat han är osäker /svartsjuk på...
Snacka om att han pissar på dig totalt!!! Jag skulle gjortfaderskapstestet när svaret kom skulle jag rulla upp det i arslet på honom och bett han fara åt helvete. .