Inlägg från: Jenny Hä |Visa alla inlägg
  • Jenny Hä

Behöver hjälp angående tradera fajt.

Fast annonsen är ju inte felaktig , det stod ju att säljaren köpt jackan för ett år sen men inte varifrån . Vad stod det om skicket ?

• Jenny Hä

Såg nu att det stod men skicket kan ju säljaren ha uppfattat på ett senat sätt . Detta är nackdelen med att köpa saker osedda tyvärr .

• Jenny Hä

Jag sa inte att hon skriver bort allt ansvar heller . Men med en ganska luddig beskrivning om en liten skada så är det svårt att tolka bra .

• Jenny Hä

Den ligger under avslutade annonser o länkas ovan

• Jenny Hä

Dom favoritar tråden från iphone

• Jenny Hä

Hon har ju inga negativa omdömen som säljare bara ett som köpare !!!

• Jenny Hä

Däremot har ju TS själv ett neg omdöme när hon sålt en vara som ska vara som ny men den varit välanvänd

• Jenny Hä

Har hon köpt den på tradera innan hon la ut den menar du ? För hur mycket i så fall ?

• Jenny Hä

Det roliga i detta är att denna som såld jackan till ts har i sin tur köpt den på tradera o lagt ett neg omdömme på säljaren för att beskrivningen inte stämmer med varans skick men ändå så lägger hon ut den med samma beskrivning ....

• Jenny Hä

Visst är säljare med få omdömen lite luriga men om man e ny o inte sålt så mycket så har man ju heller inte hunnit få några omdömen !!!

• Jenny Hä

Jag tycker med tanke på alla annonser på denna jacka o annonsens historik så skulle jag ha krävt att häva köpet .

• Jenny Hä

Bara att skriva att du gör en anmälan för bedrägeri eftersom hon inte varit ärlig i annonsen , betyder spärr på tradera o vad polisanmälan leder till visar sig .

• Jenny Hä

Ord står inte mot ord för det finns bevis i annonserna att hon ljugit

• Jenny Hä

Maila tradera för det kan du göra nu

Svar på tråden Behöver hjälp angående tradera fajt.